بیکار شدن کارگر تولید نشان ضعف مدیریت مسئولان است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اگر کارگری بعد از چندین سال فعالیت از کار بیکار شود دلیل بر بی مسئولیتی و ضعف مدیریت مسئولان شهرستان نطنز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی امام جمعه شهر نطنز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به  تشکیل سپاه به فرمان حضرت امام راحل (ره) اظهار کرد: دلایلی که آمریکا نگران فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هست این است که سپاه بزرگترین مانع اجرای توطئه‌های آمریکا و مستکبرین جهانی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و اجتماعی در ایران، منطقه و دنیا است.

امام جمعه نطنز گفت: وقتی سپاه حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان، زینبیون و فاطمیون را تشکیل می‌دهد و مبارزین و نیروهای مقاومت حزب الله را سازماندهی می کند طبیعی است که آمریکا نگران حضور سپاه باشد زیرا نهاد انقلابی سپاه مانع اجرای رویاهای آمریکا در سراسر جهان بوده است.

امینی در ادامه خطبه به خدمات و تلاش‌های ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه وزارت اطلاعات در آستانه میلاد امام زمان اشاره کرد و افزود: اگر زحمات و پیگیری‌های مجدانه این عزیزان نبود مشخص نبود چه بر سر انقلاب و نظام می‌آمد.

خطیب جمعه نطنز ادامه داد: توطئه‌های ۴۰ ساله سلطنت طلب‌ها، منافقین، فتنه گران، منحرفان، مدعیان دروغین، باندهای قاچاق و فساد و امثال آنها در سایه همکاری این سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجموعه اطلاعاتی نظام در سپاه و دیگر مراکز خنثی شد که اگر این طور نبود قطعاً با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم.

وی با بیان این که امروز دشمنی‌ها با نظام اسلامی شدیدتر از گذشته است گفت: قطعاً نظام اطلاعاتی مقتدر کشور این توطئه‌ها را نیز خنثی خواهد کرد.

امینی گفت: سربازان گمنام نظام به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان خاموش ، سخت کوش ، حافظان امنیت و آرامش، مجاهدین ساده‌زیست و مخلص فی سبیل الله که در جهت بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش می کنند و طی سال های اخیر  باندهای  اشرار، تبهکاران و داعشی را نابود کردند و باند اختلال در بازار ارز و طلا را کشف کردند.

وی  از کمک های مردم، خیرین، هیئت امنای مساجد که همه دست به دست هم در جهت کمک به سیل زدگان تلاش کردند و مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی و وجه نقد را تهیه کرده و به مناطق سیل زده ارسال کردند قدردانی نمود.

امام جمعه نطنز همچنین با اشاره به تعطیلی برخی کارخانه ها و واحد های تولیدی نطنز طی ماههای اخیر گفت: مسئولان شهرستان باید به خوبی مدیریت کنند تا کارگران کارخانه بیکار نشوند. زیبنده نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران و درگام دوم انقلاب شاهد و ناظر باشیم تا کارخانه ای تعطیل شود و کارگران ضمن بیکار شدن  شرمنده زن و بچه هایش شوند امینی تاکید کرد: مسئولان باید دلسوزانه  و خستگی ناپذیر، جهادی و انقلابی وارد میدان شوند و امور تولیدات کارخانه‌ها را رصد بکنند تا مبادا تعطیل شوند باید علاج واقعه را  قبل از وقوع بکنند و آن وقت با تشکیل جلسات فاقد ارزش در صحبت های خودمان بر سر مردم منت بگذاریم.

وی افزود: مسوولان شهرستان به جای تشکیل جلسات بی فایده، سری به کارخانه ها و واحد های تولیدی در شهرک صنعتی شجاع آباد و اوره نطنز و بادرود بزنند و ضمن گوش دادن به درد دل ها و مشکلات صاحبان واحد های تولیدی گره های موجود را باز کنند تا مبادا کارخانه ای تعطیل و کارگرانی از کار بیکار شوند .

امینی تصریح کرد: اگر کارگری بعد از چندین سال از کار بیکار شود دلیل بر بی مسئولیتی و ضعف مدیریت مسئولان شهرستان است.

کد خبر 373460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.