احتمال بارش رگبار در غرب و جنوب اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده گفت: امروز و فردا در برخی مناطق به ویژه غرب و جنوب استان احتمال بارش رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است اظهار کرد: بر این اساس طی این سه روز افزایش ابر، وزش باد شدید، گاهی طوفان لحظه ای و گرد و خاک محلی به ویژه در مناطق غرب و شمال استان پیش بینی می شود.

وی افزود: طی امروز و فردا در برخی مناطق غربی و جنوبی استان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت ادامه داد: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۳ و ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

هنرمند اضافه کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین منطقه و بویین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی گراد سردترین منطقه استان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بارش های شب گذشته در سطح استان گفت: بر اساس آمار ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در سطح استان از شهرهای خوانسار با ۳۳.۱ میلی متر، فریدونشهر ۲۸.۹ میلی متر، داران ۱۸ میلی متر، برزوک ۱۳.۵ میلی متر، گلپایگان ۱۴ میلی متر، سمیرم ۶.۶ میلی متر، چادگان ۳.۸ میلی متر و میمه ۲.۸ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 373451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.