قاسمی: ایجاد میدان موقت در جاده خاتون‌آباد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کلنگ زنی پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان و آغاز عملیات اجرایی آن و با وجود بسته شدن مسیرهای در حین اجرای این پروژه یک میدان موقت در ابتدای جاده خاتون آباد تا اواخر خردادماه سال جاری ایجاد می شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کلنگ زنی مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان اظهار کرد: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه سال ها درگیر مراحل مختلف آن از جمله آزادسازی زمین برای اجرای طرح بودیم که با همکاری کارخانه قند و بنیاد مستضعفان در آزادسازی زمین‌هایشان این مهم به سرانجام رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: مولفه های قانونی برای اجرای این طرح عمرانی انجام شده است تا پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان در بازه زمانی ۲۰ ماهه به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: هزینه آزادسازی برای انجام این طرح بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بوده و کل هزینه برآورد شده برای اجرایی کردن این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

قاسمی ادامه داد: هماهنگی لازم با شورای ترافیک استان برای بسته شدن مسیرها در حین اجرای طرح انجام شده است تا دسترسی به مسیرهای جایگزین موقت میسر شده و شهروندان برای رفت و آمد کم ترین مشکل را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک میدان موقت در ابتدای جاده خاتون آباد ایجاد می‌شود تا در حین عملیات عمرانی ساخت پل ها تردد خودروها در جاده اصلی با مشکل مواجه نشود؛ با توجه به اینکه عملیات اجرایی این پروژه ابتدا در زمین‌های اطراف از جمله زمین های شمال شرقی آغاز می‌شود این میدان موقت تا اواخر خردادماه ایجاد خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه هر پروژه عمرانی هزینه بیشتری نسبت به مقدار برآورد شده نیاز دارد مبلغی در حین عملیات اجرایی طرح تزریق می شود.

وی عنوان کرد: نیاز سنجی ها برای اجرایی کردن پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان و همچنین طراحی پروژه به وسیله سازمان طراحی شهرداری اصفهان و تیم کارشناسی آن انجام شده است.

قاسمی افزود: جلسات کارشناسی متعددی برای تصویب و بررسی این طرح تا کنون طی شده تا مراسم کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن بدون نقص و با نظر کارشناسی و همچنین مطالعه و تحقیق همراه باشد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه ۱۵ به عنوان متولی اجرای این پروژه رسیدگی به مباحث مالی و هماهنگی لازم با سایر واحدهای شهری مثل آب و فاضلاب، شرکت گاز و سایر تاسیسات شهری درگیر در حین پروژه را انجام خواهد داد.

کد خبر 373439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر ربانی CA ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    2 0
    مواظب باشید مسیر های سیل را جاده نکنید ،از کارشناسان با سواد مخصوصا آشنا به جغرافیای طبیعی استفاده کنید