ارتش در جهت تحقق منافع ملی ایران قدم بر می دارند

نماینده دولت در اصفهان گفت: ارتش تجلی جمال خداوند است اینجاست که اگر بلاهای طبیعی  رخ دهد نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام با مردم و در شرایطی جلوتر از مردم فعالیت می کنند.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی امروز پنجشنبه _۲۹ فروردین ۹۸_ در مراسم رژه روز ارتش، اظهار کرد: سخنرانی در جمع عمل کنندگان به حق و حق گرایان بسیار مشکل است، چراکه باید از حق سخن گفت و چون ارتشیان عمل کنندگان به حق هستند سختی این سخنرانی دوچندان می شود.

وی ادامه داد: وظیفه مهم و اساسی دولت ها سلامت و امنیت است، امنیت برعهده برادران نظامی اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش قهرمان است که از آرمان های این ملت بزرگ دفاع می کنند، ارتش تجلی جمال و جلال خداوند است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این جا است که اگر حادثه های طبیعی اتفاق بیفتد نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام با مردم و در شرایطی جلوتر از مردم فعالیت می کنند چه بسا فعالیت نیروهای نظامی را در حوادث اخیر به خوبی دیدیم.

رضایی با اشاره به حوادث سیل اخیر در کشور، گفت: امروز نیروهای قهرمان سپاه و ارتش اصفهان در لرستان حضور دارند و به خدمتگزاری مشغول هستند، قبل از انقلاب نیز نیروهای خدوم و متعهد در ارتش حضور داشتند که شهید صیاد شیرازی از نمونه های آنها بود.

وی تاکید کرد: امروز ارتش در جهت پیشرفت ایران در تمام زمینه ها قدم به میدان گذاشته است، ارتش های جهان در خدمت سلطه طلبی ها و جاه طلبی های شخصی هستند، اما ارتش جمهوری اسلامی الهی است و با ملت شریف ایران همگام است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ارتش های کشورهای دیگر ترسو هستند و در مقابل ایران اسلامی هر روز به بهانه های مختلف رجزخوانی های خنده دار دارند. یک روز بحث تحریم و یک روز دیگر در مورد عزیزان پاسدار یاوه گویی می کنند و همه اینها به خاطر ترسی است که از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند.

کد خبر 373419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.