عابدی: آبروی شهرداری به معنای آبروی جمهوری اسلامی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبروی شهرداری، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به معنای آبروی جمهوری اسلامی است.

حیدرعلی عابدی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر مردم برای آزادسازی با شهرداری، وزارت راه، وزارت بهداشت و سایر ارگان‌ها قرارداد می‌بندند تا پروژه‌ای با فعالیت پیمانکاران در شهر آغاز شود، چنانچه وزارتخانه‌ها یا شهرداری‌ها در این زمینه بیش از توان مالی خود بدهی ایجاد و نتوانند بدهی‌ها را پرداخت کنند اعتماد به نظام جمهوری اسلامی دچار خدشه خواهد شد و ارزش عمرانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه «اعتماد عمومی» ارزش بیشتری نسبت به انجام پروژه های عمرانی دارد تصریح کرد: دومین خدمتی که می توان به نظام جمهوری اسلامی ارائه کرد، توسعه فعالیت‌های عمرانی است زیرا انجام این اقدامات می‌تواند تورم را کاهش داده و باعث ایجاد رونق و کمک به قشرهای ضعیف جامعه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که اقدامات عمرانی نباشد توسعه کشور امکان‌پذیر نخواهد بود و رشد یافتگی نخواهیم داشت؛ شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی باید بر اساس توان اعتباری خود پروژه‌های عمرانی را آغاز کنند تا پیمانکارها دچار لطمه و آسیب نشوند.

عابدی با بیان اینکه بصیرت و تیزبینی لازم در شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی وجود دارد گفت: شهرداری اصفهان تا حصول اطمینان از تامین اعتبار پروژه‌ها، اجرای آنها را در دستور کار قرار نمی‌دهد به همین دلیل پروژه‌هایی که کلید می‌خورد علی‌رغم اینکه تامین هزینه‌های آن بر دوش خود شهرداری سنگینی می‌کند لیکن می‌تواند در توسعه شهر و کشور تاثیرگذار باشد و مانع سلب اعتماد پیمانکاران شود.

وی اظهار کرد: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان از جمله پروژه‌هایی است که پس از تامین اعتبار آغاز شده و مشتاق هستیم بیشتر از کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، شاهد کلنگ زنی و افتتاح موفقیت آمیز باشیم.

کد خبر 373403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.