۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
یک دنیا خبر از دنیای کتاب‌

هر هفته در دنیای کتاب ها خبرهای بسیاری دست به دست می‌شود گویی با پایان فروردین روزهای بهتری در انتظار این یار مهربان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پایانی فروردین خبرهای خوبی را از دنیای کتاب به همراه داشت کتاب‌هایی که توسط نویسندگان جان گرفتند و نمایشگاهی که چیزی تا شروعش نمانده است دنیای این یار مهربان را در ایمنا دنبال کنید.

پوستر سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که طراح آن حمیدرضا بیدقی است رونمایی شد این نمایشگاه از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.

«من منشی نیستم»

کتاب «من منشی نیستم» نوشته آرزو زحمت‌بران توسط نشر ایده پردازان چکاد، چاپ و راهی بازار نشر شد.

آرزو زحمت‌بران نویسنده این اثر درباره آن، گفت: این کتاب نخستین هند بوک متمرکز با رویکرد بازشناسی و ابزار دست ورزی برای مسئولان دفاتر و کارمندان بخش اداری است که به رشته تحریر درآمده است.

احمد اخوت کاشف کلمات است

آئین بزرگداشت احمد اخوت، داستان‌نویس، مترجم و منتقد ادبی، عصر روز دوشنبه ۲۶ فروردین از سوی انجمن داستان اصفهان و با همکاری موسسه رویش مهر، برگزار شد.

احمد اخوت متولد سال ۱۳۳۰ در شهر اصفهان، داستان‌نویس، مترجم و منتقد ادبی است. وی دارای مدرک دکترای زبان‌شناسی و نشانه‌شناسی و از یاران حلقه ادبی جنگ اصفهان بوده‌ است. اخوت همچنین عضو شورای نویسندگان فصل‌نامه ادبی و هنری زنده‌رود است.

با مرگ احمد بیگدلی یک ستون از ادبیات اصفهان کم شد

به مناسبت هفتادوچهارمین زادروز احمد بیگدلی طلا نژادحسن، نویسنده و منتقد ادبی گفت: در دیداری که با احمد اخوت داشتم، او گفت از وقتی که احمد بیگدلی فوت شده، یک ستون از ادبیات اصفهان کم شده است.

«از ناداستان به داستان» با محمد طلوعی

کارگاه یک روزه داستان نویسی با عنوان «از ناداستان به داستان» جمعه ۳۰ فروردین ماه با حضور محمد طلوعی در شهرکتاب اصفهان برگزار می‌شود.

این کارگاه یکروزه داستان نویسی با عنوان «از ناداستان به داستان، چگونه داستان‌ها از واقعیات زندگی ساخته می‌شوند» برگزار می‌شود.

کد خبر 373385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.