هم‌افزایی با سپاه را به کوری چشم دشمن ادامه می‌دهیم

ارشد نظامی آجا در استانهای اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان روز به روز برای اتحاد و انسجام با برادران سپاه و به کوری چشم دشمنان و در راستای هم‌افزایی تا جایی که لازم باشد همکاری را افزایش می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرسرتیپ دوم محسن آذرافروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸هزار شهید والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه شهدای لشکر ۱۴ امام حسین(ع)  که در اثرحمله تروریستی دست نشانده های آمریکایی به شهادت رسیدند گفت: دیروز در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند ارتش امروز متدین تر و کار آمد تر از همیشه است.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند آنهایی که عادت به تحقیر ملت و تقدیر خائنان دارند دم از ارتش رضاخان می‌زنند که حتی یک روز نتوانست در مقابل بیگانگان دوام بیاورد.

ارشد نظامی آجا در استانهای اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری تاکید کرد: این در حالی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کرد و اکنون برکات وجود نیروهای مسلح ایران شامل دیگران نیز شده است.

وی افزود: لذا ما کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان در جهت اتحاد و انسجام با برادران سپاه و به کوری چشم دشمنان اتحاد با سپاه را به منصه ظهور می‌گذاریم و روز به روز در جهت هم افزایی همکاری را تا جایی که لازم باشد انجام می‌دهیم تا بر عصبانیت دشمن بیافزایم.

کد خبر 373363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.