تمدید فراخوان دفاتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله در بافت‌های ناکارآمد شهر

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: فراخوان دفاتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله در بافت‌های ناکارآمد شهر اصفهان در سال ۱۳۹۸ تا پنجم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

 سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تشکیل نهادهای متناسب با وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی یکی از ابزارهای قوی و مؤثر برای تسریع فرایند نوسازی در بافت‌های ناکارآمد شهری است.

وی افزود: دفاتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله به منطور تسریع و تسهیل نوسازی این بافت‌ها راه‌اندازی شده و انتظار می رود که این دفاتر با تأکید بر رویکرد مشارکتی و توانمندسازی ساکنان بافت‌های فرسوده نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات، ضرورت‌ها و نیازهای موجود، کارکردهای جاری دفاتر تسهیل‌گری نیاز به بازنگری دارد تا نوسازی بافت‌های فرسوده طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده ادامه یابد.

وی با بیان اینکه دفاتر تسهیل‌گری می‌تواند در سطح محلات خدمات مناسب و فراوانی برای شهروندان ارائه داده و با بسترسازی، اعتمادسازی و توانمندسازی زمینه را برای مشارکت مردم و تسریع فرایند نوسازی بافت فرسوده فراهم کند گفت: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان جهت راه اندازی دفتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله در محلات همت آباد(منطقه شش)، شاهد (منطقه هفت)، تیران (منطقه هشت)، نصرآباد (منطقه۹)، حصه(منطقه۱۰)، قائمیه (منطقه۱۳) و زینبیه (منطقه۱۴)، محله سفلی و علیا(منطقه ۱۵) در سال۱۳۹۸، بر اساس ماده چهار قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و ماده ۴۲ فصل هشت دستورالعمل ساز و کار، تشکیل، شرح خدمات و ضوابط ناظر بر دفاتر خدمات نوسازی محدوده‌ها و محلات بافت‌های فرسوده مصوب ۱۳۹۰ و در راستای عملیاتی کردن سیاست‌ها و اهداف سند ملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری اقدام کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از مشاوران حقیقی و حقوقی دعوت کرد تا به آدرس سایت این معاونت به نشانی http://www.isfahan.ir و در صفحه اصلی عنوان فراخوان دفاتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله مراجعه کنند.

حسینی‌نیا افزود: مشاوران حقیقی و حقوقی با مراجعه به این سایت می‌توانند نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های فراخوان مربوطه (شامل اطلاعات مشاور و شرح خدمات پیشنهادی براساسRFP  کارفرما) و تحویل به دبیرخانه معاونت شهرسازی و معماری به صورت پرینت و همچنین ارسال فایل‌های ورود در قالب سی‌دی به نشانی اصفهان، پل چمران، حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت ۹۸ اقدام کنند.

کد خبر 373356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.