این پسره(میثاقی) به فردوسی‌پور هم رحم ‌نکرد + عکس لو رفته

تعدادی از مخاطبان فوتبال‌دوست ما پیام داده‌اند که چرا درباره ماجراهای پیش‌آمده در فوتبال، موضعتان را ارائه نمی‌کنید؟ بیا! این هم موضع ما:

به گزارش ایمنا، به نظر ما باید میثاقی را به برنامه‌ فوتبالی شبکه اصفهان که فوتبالش هم‌زمان از شبکه ‌سه‌ و شما و ورزش پخش‌ می‌شود! تبعید کنند. این‌طور ضمن تجربه کردن اجرای برنامه‌ای با تعداد مخاطب هفت تا هشت نفر، به جنبه‌های تاریک و غم‌انگیز فوتبال بیشتر فکر می‌کند.

_سرهنگ علیفر طوری «توووی درررواازه» می‌گوید که انگار تمام عقده‌های فرویدی و ننه و بابای فروید را برون‌ریزی می‌کند. ۹۰ دقیقه دستمان روی دکمه صدای کنترل است و استرس بیدار شدن همسایه‌هامان، بیشتر از هیجان خود ‌فوتبال شده است.

- با توجه به اینکه گزارشگران فعلی فوتبال کلا کپی‌برداری از روی عادل فردوسی‌پور هستند، حتی بعضی‌هایشان تیک گرفته‌اند، به‌جای آن‌ها تعدادی ربات گزارشگر با کپی‌برداری از DNA فردوسی پور درست کنند، آن‌هم با قابلیت خواندن آهنگ‌های سالار عقیلی و اعلام موضع مدیران شبکه‌های سیما در موارد لازم.

شماره بیست‌وپنجم خطشه را اینجا بخوانید.

کد خبر 373355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ز.ج IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 1
    بله درسته... جوانک جویای نام و نان امروز ، به استاد و رفیق گرمابه و گلستان دیروز خودش رحم نکرد... در پروژه ی به زیر کشیدن استاد، دست از دست استاد بیرون کشید و دست یاری داد به کسانی که قصد نابودی نود و مجری توانمندش را داشتند!... درست مثل لحظه و سکانس پایانی فیلم های آلفرد هیچکاک ، که با چرخش ۱۸۰ درجه ای چهره ی واقعی شخصیت به ظاهر مثبت فیلم آشکار میشود... با این تفاوت که اینجا دیگر فیلم نیست و این صحنه ی واقعی زندگی است... و اتفاقا همین نکته هم هستش که ترس و وحشت آن را نسبت به فیلمهای هیچکاک دو چندان می کند...