میزبانی که کمتر از ۳۰ درصد جایگاه هواداران را داشت!

هواداران ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود کمتر از ۳۰ درصد ورزشگاه را به خود اختصاص داده است و بیشتر ظرفیت ورزشگاه را برخلاف فروش بلیت به ذوب آهن، به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی پیش از آغاز دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:

* از ساعاتی قبل از شروع این دیدار حساس، دست‌فروشان با انواع مواد غذایی و پرچم‌ها وشیپورهای سبز و قرمز در اطراف ورزشگاه فولادشهر حضور فعالی داشتند.

* پیش از شروع این دیدار باتوجه به اعلام اتمام بلیت‌فروشی از مبادی رسمی، بازار سیاه خرید و فروش بلیت به راه افتاده بود که مبلغ یک بلیت حتی تا صد و ۲۰ هزار تومان هم خرید و فروش می‌شد.

* با توجه به اینکه همچنان ساعاتی به شروع این دیدار حساس باقی‌مانده بود، ورزشگاه فولادشهر از هواداران ذوب آهن و پرسپولیس پر شده بود و این در حالی است که همچنان جمعیت زیادی از هواداران در پشت درب‌های استادیوم حضور داشتند.

* هواداران پرسپولیس و ذوب آهندر زمان تمرین هر دو تیم با شور و شوق فراوان به استقبال تشویق از تیم‌هایشان پرداختند.

* برخی هواداران ذوب‌آهن به دلیل اختصاص یافتن بیش از ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به تماشاگران تیم مهمان به سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعتراض کردند و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مسئول پاسخگویی به آن‌ها بود.

* رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم ذوب آهن مورد تشویق هواداران هر دوتیم قرار گرفت.

* هواداران ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود کمتر از ۳۰ درصد ورزشگاه را به خود اختصاص داده است و بیشتر ظرفیت ورزشگاه را برخلاف فروش بلیت به ذوب آهن، به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده است.

* قبل از شروع مسابقه ابوالفضل امان‌الله، عکاس برجسته کشور و سایت ورزش سه به دستور سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ  فدراسیون فوتبال از زمین بازی اخراج و آیدی کارتش را گرفتند.

* سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن نسبت به مصوبات شورای تأمین در مورد حق هواداران ذوب آهن توسط یگان ویژه و سازمان لیگ که در این دیدار رعایت نشده بود، اعتراض کرد و در این رابطه اعتراض شدیدی به سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ داشت.

کد خبر 373326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    0 0
    متاسفم واسه مسئولان اصفهان و مدیریت باشگاه ذوب آهن خجالت بکشید تاریخ اینکاراتونو ثبت میکنه خیلی خیلی بی مسئولیتین،چطور تونست آقای آذری دوربین صداوسیما را توفولادشهر راه نده!ولی از 90درصد جایگاه هواداراش نمیتونه دفاع کنه.برین خجالت بکشین