منصوریان: از نتیجه راضی نیستم/ می‌توانستیم پرسپولیس را گیر بیندازیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در حال حاضر بازیکنانم شرایط خوبی دارند و به همین دلیل هم از نتیجه این دیدار راضی نیستم. می‌توانستیم پرسولیس را گیر بیندازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: بازی خوب،  فیزیکی، جاندار و پایاپای بود. رقیب برای جایگاه صدر جدول می‌جنگید. ما با حوصله‌تر بودیم. نیمه نخست بازی پرسپولیس خوب نبود و ما باید از این فرصت استفاده می‌کردیم و گل می‌زدیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط بازی متعادل‌تر بود. در نخستین روزهای فعالیتم در ذوب آهن، در تهران به پرسپولیس باختیم اما امروز بازیکنانم شرایط خوبی دارند و به همین دلیل هم از نتیجه این دیدار راضی نیستم. می‌توانستیم پرسولیس را گیر بیندازیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همه بازیکنانم امروز خوب بازی کردند و نمی‌شود کسی را نام آورد. دستبوس هواداران هستیم اما متأسفانه صبر نکردند و هواداران ما پشت درب‌های ورزشگاه ماندند. مصوبه شورای تأمین رعایت نشد.

منصوریان تصریح کرد: بازی امروز، پیش‌ درآمد جام باشگاهای آسیا بود. تا آخرین لحظه همه چیز امکان دارد. سعی نکردیم با چند بازیکن خاص بازی کنیم، ما ۲۲ بازیکن در اختیار داریم. بزیکنان جوان در بحث انگیزشی شرایط خوبی دارند.

وی در رابطه با عملکرد ارسلان مطهری در بازی امروز، خاطرنشان کرد: ارسلان و اوساگونا به شجاع و سیدجلال اجازه ندادند آزاد بازی کنند. ارسلان بازیکن لحظه‌ای است و ضربه خودش را می‌زند؛ در بازی‌های آسیا این هارمونی به کار ما می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن  در پاسخ به این سوال که تیم ذوب آهن چطور به این جایگاه رسید،  اظهار کرد: زمانی که تیم را تحویل گرفتم،  از لحاظ روحی، روانی حس نداشت، هواداران هم در صورت نتیجه نگرفتن تیم محبوبشان، قهر می‌کنند. قاسم‌ حدادی‌فر در مسیر بهتر شدن تیم به ما کمک کرد.

منصوریان اضافه کرد: در نیم‌فصل خوب کار کردیم و یک خانواده خوب شدیم. مدیر خوبی هم داریم، حواشی از من دور بود. سعید آذری در مجموعه ذوب آهن حل شده است.

وی افزود: گله کوچکی دارم. ۱۰ دقیقه دم درب ورزشگاه معطل شدیم، نیروهای انتظامی یعنی ایجاد امنیت، به هنگام ورود مسیر ما را بستند و مجبور شدیم ۱۰ دقیقه دور بزنیم. از مسئولان خواهش می‌کنم باعث آزار و اذیت ما نشوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد رنگ آبی کت و شلواری که امروز به تن داشت، خاطرنشان کرد: کت و شلوار ابی من امروز تصادفی نبود و عمداً پوشیدم تا هواداران را به هیجان آورم. هوادار ما بسیار مظلوم است، هواداران پرسپولیس پشت نیمکت ما فحاشی کردند اما آن‌ها هواداران واقعی پرسپولیس نبودند.

کد خبر 373325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.