برانکو ایوانکوویچ: نیمه نخست چهره قهرمان نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه در نیمه نخست این بازی، چهره قهرمان نداشتیم، این نیمه برترین نیمه ما در این فصل بود. فرصت‌های زیادی خلق کردیم، باید خارج از خانه مقابل حریف قدرتمندی مثل ذوب آهن گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: به خاطر غیبت در کنفرانس قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. از ذوب آهن که میزبان این بازی بود تشکر می‌کنم، زمین ورزشگاه فولادشهر  بسیار عالی بود و همه شرایط در این دیدار خوب بود. همچنین از هواداران به‌خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم، استادیوم امروز پر بود.

برانکو تصریح کرد: متأسفانه در نیمه نخست این بازی، چهره قهرمان نداشتیم، این نیمه بدترین نیمه ما در این فصل بود. فرصت‌های زیادی خلق کردیم، باید خارج از خانه مقابل حریف قدرتمندی مثل ذوب آهن گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن در این هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر ایران و همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب کار کرده است؛ به بازیکنان بابت کسب یک امتیاز این دیدار تبریک می‌گویم. البته هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی باقی‌مانده است، قهرمان لیگ با سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌شود. انتظار نداشتیم قبل از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر، قهرمان لیگ امسال مشخص شود.

وی ادامه داد: در بدترین وضعیت تراکتور هم برنده شود، باز هم سه امتیاز بالاتر است. اگر می‌خواهیم قهرمان بشویم باید مقابل همه تیم‌ها در این چند هفته پایانی مسابقات، پیروز شویم.

برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه ذوب آهن نتوانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل پرسپولیس پیروز شود، اظهار کرد: این یک واقعیت است اما دلیل خاصی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا دلیل پیروز نشدن تیم در این بازی، خستگی بازیکنان بود، افزود: به دنبال بهانه‌جویی نیستم اما این موضوع هم در عملکرد تیم تأثیرگذار بود.

وی در مورد دلیل سفر به اصفهان با اتوبوسف ادامه داد: دلیل خاصی نداشت، بلیت هواپیما برای حرکت ما به اصفهان پیدا نشد اما برگشت را با هواپیما به تهران برمی‌گردیم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که چرا تنها دو ضربه به چهارچوب دروازه ذوب آهن داشتید،  خاطرنشان کرد: نیمه نخست عملکردمان ضعیف بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم. اگر نیمه نخست هم مثل نیمه دوم بودیم حتماً برنده میدان می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب آهن نتایج خوبی داشته و فشار خاصی روی این تیم وجود ندارد و برای افتخار خودشان بازی می‌کنند و این طبیعی است.

وی در پاسخ به این سوال که برای سرمربیگری تیم ملی آیا به شما پیشنهاد داده‌اند، اظهار کرد: منظورتان تیم ملی کویت است؟ شما باید بهتر از من بدانید که چه خبر است.

برانکو ایوانکوویچ در رابطه با محرومیت شجاع خلیل‌زاده بازی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم چرا شجاع به جای کارت زرد، کارت قرمز نگرفت.  (با خنده)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مشکل پرسپولیس در زدن ضربات ایستگاهی چیست، افزود: این موضوعی طبیعی است و و نمی‌توان انتظار داشت همه توپ‌ها تبدیل به موقعیت شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا از قهرمانی زودهنگام خوشحال می‌شوید، اضافه کرد: قطعا همی‌طور است و من خوشحال می‌شوم.

کد خبر 373323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.