قوانین سختگیرانه سرمایه‌گذاران را فراری داده است

نطنز- فرماندار نطنز گفت : متاسفانه مسئولان استان اصفهان به جای جذب سرمایه گذار با اعمال قوانین سخت گیرانه آنها را  فراری می‌دهند.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با انتقاد از سختگیری‌های بی مورد نسبت به جذب سرمایه‌گذار در استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان به جای جذب سرمایه گذار با اعمال قوانین سخت‌گیرانه موجب فراری دادن سرمایه گذاران شده ‌ایم.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور استاندار اصفهان دریافت استعلام برای سرمایه‌گذاری از این پس تنها در فرمانداری‌ها انجام می‌شود، ادامه داد:  بر این اساس نباید پاسخ استعلام بیش از ۱۰ روز طول بکشد، همچنین باید در خصوص موفق نبود سرمایه گذاران در شهرستان نظارت و بررسی لازم انجام شود.

فرماندار نطنز در خصوص تعطیلی شرکت نساجی بهار نطنز گفت: از مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان جهت حل مشکلات این واحد و دیگر  واحدهای تولیدی نطنز و ده آباد بادرود دعوت شده تا با حضور در شهرستان مشکلات کارگران حل شود.

کارخانه نساجی بهار را دریابید

همچنین حجت‌الاسلام روح‌الله امینی، امام جمعه نطنز  در این جلسه اظهار کرد: باید زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرستان نطنز در سال رونق تولید به هر شکل ممکن باز باشد.

وی گفت : شعار دادن، سخنرانی و برگزاری جلسات نمی‌تواند پاسخگوی تحقق شعار سال باشد و امروز باید به دور از سیاسی بازی‌ها و مچ گیری‌ها وارد عمل شده و واحدهای تولیدی مانند کارخانه نساجی بهار را دریابند.

امام جمعه نطنز بر لزوم همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: ادارات نیز باید مسائل شهرستان را کارشناسی کرده و اجازه ندهند در ادارات کل برخی مسائل نادیده گرفته شود.

کد خبر 373316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.