خرید جرثقیل سنگین در اولویت برنامه های سال ۹۸ قرار دارد

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در سال۹۷، سه میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان فراهم شد، امسال نیز مبلغ پنج میلیارد تومان برای خرید سایر ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری در نظر گرفته شده است.

حسن نظام زاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خرید ماشین‌های زباله کش به دلیل فرسودگی، جاروب خیابانی و جرثقیل سنگین در اولویت‌ این سازمان برای سال ۹۸ قرار دارد همچنین خرید ماشین آلات عمرانی از جمله کامیون، کمپرسی، بیل بک هو و لودر نیز در اولویت‌های بعدی سازمان است که خرید آن با تامین اعتبار پنج میلیارد تومانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تامین جرثقیل سنگین، افزود: باتوجه به اینکه جرثقیل سنگین در صورت بروز حادثه‌ای در شهر برای جابه جایی اشیا سنگین و انجام سایر فعالیت‌های عمرانی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما متاسفانه هنوز سازمان خدمات موتوری این وسیله را در اختیار ندارد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در صورت بروز حادثه‌ای در شهر باید از جرثقیل‌های بخش خصوصی استفاده شود در حالی که جرثقیل‌های بخش خصوص با فاصله زمانی سه تا چهار ساعت بر سر صحنه حاضر می‌شوند، اما چنانچه این وسیله در اختیار سازمان باشد، امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

نظام زاده خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مبلغ پنج میلیارد تومان برای خرید سایر تجهیزات مورد نیاز سازمان مصوب کرده و شهرداری نیز مبلغ مورد نظر را برای پرداخت به سازمان خدمات موتوری، لحاظ کرده است و در ماه آینده از طریق شهرداری مرکزی برای دریافت آن اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 373292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.