محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: هیئت رییسه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت رژه روز ارتش در مسیرهای حاشیه‌ای و جانبی اصفهان اقدام به ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و مممنوعیت‌های توقف خواهد کرد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک روز ارتش با بیان اینکه در راستای تدابیر هیئت رییسه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های ترافیکی تعریف شده است، اظهار کرد: بر این اساس این محدودیت‌ها در مسیرهای حاشیه‌ای و جانبی شهر اصفهان تعریف شده است.

وی در خصوص ساعات این محدودیت‌ها در روز ارتش افزود: از ساعت ۱۴ روز ۲۸ فروردین لغایت پایان مراسم در روز بیست و نهم ممنوعیت توقف در ضلع جنوبی خیابان امام سجاد رو به‌روی گلستان شهدا اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان در خصوص مسیرهای محدود شده ترافیکی تصریح کرد: از ساعت ۲۲ امشب اجازه تردد خودرو در مسیر میدان بسیج تا میدان شهید لابی داده نخواهد شد همچنین از ساعت ۲۴ امشب تمام مسیر خیابان‌های فرایبورگ، خیابان آزادگان در ضلع جنوب و شمال، خیابان سجاد در ضلع جنوب و شمال و میادین بسیج و شهید لاوی از توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی ذکر شده توسط عوامل راهنمایی ورانندگی با همکاری شهرداری اصفهان اعمال می‌شود، گفت: همه اطلاع‌رسانی این محدودیت‌ها با نصب بنر انجام شده است.

سرهنگ چلمقانی تصریح کرد: در صورت عدم همکاری در جابه‌جایی خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای تعریف شده خودروها توسط جرثقیل خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی در خصوص مسیرهایی که ممنوعیت تردد دارند، افزود: از ساعت شش صبح روز ۲۹ فروردین تردد خودرو از تقاطع آزادی - فرایبورگ، شیخ صدوق - سعادت آباد، مصلی - سعادت آباد، فیض رحیم ارباب، سجاد سپهسالار، خروجی‌های بزرگراه شهید همت به سمت میدان لاوی ممنوع خواهد بود و اجازه ورود هیچ خودرو و موتورسیکلتی داده نخواهد شد.

کد خبر 373280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.