اظهارات سعید قاسمی صحت ندارد/ پاس گل به آمریکا ندهید

رییس دفتر رییس جمهوری اظهارات سعید قاسمی درباره هلال احمر را غیر قابل استناد عنوان کرد و گفت: چه لزومی دارد ایشان حرف هایی بزند که اصلا درست نیست و بخواهد دست دشمنان را که سپاه را نشانه گرفته اند، قوی کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «محمود واعظی» امروز- چهارشنبه- در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی منتشر شده از سعید قاسمی از فرماندهان سابق نظامی اظهار کرد: این که فردی کلیپی پر کند و حرفی بزند، قابل استناد نیست؛ آنچه که من دیدم هیچ کدام صحت ندارد. هلال احمر هم علیه این فرد اعلام شکایت کرده و بقیه مطالبش هم درست نیست.

وی اضافه کرد: این گونه حرف ها در این مقطع خاص که آمریکایی ها این گونه علیه سپاه تلاش می کنند، پاس گل دادن به آمریکا و دشمن است. چه لزومی دارد ایشان حرف هایی بزند که واقعیت ندارد و اصلا درست نیست و بخواهد دست دشمنان را که سپاه را نشانه گرفته اند، قوی کند.وی در ادامه درباره آخرین اقدامات دولت برای مناطق سیل زده افزود: موضوعاتی در جلسه امروز دولت بحث شد که اولویت ما کمک به سیل زدگان بود و در این ارتباط وزیر کشور گزارشی را درباره اقدامات انجام شده ارایه کرد.

واعظی ادامه داد: در همه استان ها به ویژه استان لرستان و خوزستان که وضعیت آنها نسبت به استان های دیگر باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و از طرف دیگر تعداد خانه ها و مزارعی که خسارت دیده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: در مصوبه قبلی رقمی که برای پرداخت به برخی از بخش ها مثل صنعت، مزارع و جاهای مختلف در نظر گرفته شده بود با بررسی هایی که شد در برخی نقاط نیاز به افزایش داشت که این کار انجام شد.

وی اضافه کرد: کار بسیار فشرده ای که آقای جهانگیری بعد ازدستور رهبری داشتند این بود که ببنند خسارات چقدر است و خود دولت چقدر می تواند از بودجه و جابه جایی ها انجام دهد و مابقی را که لازم است نامه ای خدمت مقام معظم رهبری بفرستیم تا از صندوق توسعه ملی بگیریم، این کار هم انجام شد.

واعظی افزود: اتفاق بسیار خوبی هم در دولت و هم در بیرون دولت رخ داده این است که باید هرچه سریعتر به مسئله سیل زدگان رسیدگی شود و حتی رییس جمهور دستور دادند که هرچه سریعتر برای مردمی که آسیب دیدند و مزارع و خانه هایشان از بین رفته فکری شود.

رییس جمهوری مجددا به مناطق سیل زده سفر می کند

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: رییس جمهور مجددا به مناطق سیل زده استان لرستان، خوزستان سفر خواهند کرد و از نزدیک با مسئولان محل مشکلات را بررسی می کنند، امیدواریم با سرعت بیشتری بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: برای افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در سال جدید نیاز داریم که آیین نامه اجرایی آن مصوبه دولت را تصویب کنیم که امروز در این زمینه به جمع بندی رسیدیم که بعد از مصوبه ای که داشتیم همه حقوق ها افزایش پیدا خواهد کرد.

واعظی افزود: امیدواریم بتوانیم براساس آنچه که نیاز مردم است و آنچه در توان است، هم به سیل زدگان و هم به حقوق بگیران و کسانی که مقداری از نظر گرانی ها به آنها فشار می آید، بیشتر کمک کنیم.

کد خبر 373278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.