کودکان با محیط های هنری آشنا نیستند

مدیر عمارت هنرمند گفت: با توجه به اینکه کودکان امروز با محیط های هنری آشنا نیستند تاکید میکنم که در برنامه‌های عمارت هنرمند خانواده‌ها با کودکان خود بیایند تا در فضای بکر و هنری که این عمارت دارد بتوانند با فرهنگ غنی خود انس بگیرند.

فرید صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عمارت هنرمند پاتوقی برای هنرمندان است تا با کمک آن‌ها بتوانیم برنامه های فرهنگی را برای هنر دوستان برپا کنیم.

مدیر عمارت هنرمند ادامه داد: برنامه های متفاوتی در این عمارت برگزار می‌شود که حضور و فعالیت هنرمندان در این عمارت برای ما ارزشمند است و برنامه شاهنامه خوانی نیز در راستای برنامه های این عمارت با هدف آشنایی مردم با شعر خواندن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مردم از فضاهای هنری دور شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه کودکان امروز با محیط های هنری آشنا نیستند تاکید میکنم که در برنامه‌های عمارت هنرمند خانواده‌ها با کودکان خود بیایند تا در فضای بکر و هنری که این عمارت دارد بتوانند با فرهنگ غنی خود انس بگیرند.

صلواتی با بیان اینکه هدف عمارت هنرمند حمایت از هنرمندان جوان است، خاطر نشان کرد: برنامه هایی که هنرمندان جوان برگزار می‌کنند با استقبال خوبی روبرو می‌شود اما در وضعیت حاضر و فضایی که در آن دلمردگی حاکم است باید تلاش کنیم تا به مردم روحیه دهیم و به همین دلیل از افراد پیشکسوت دعوت می‌کنیم تا محافلی شاد و فرهنگی را برگزار کنند و امیدواریم در این محفل ها شرایطی فراهم شود که افراد مستعد هنر نیز به جامعه هنری معرفی شوند.

کد خبر 373254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.