برای حفظ جایگاهمان تلاش می‌کنیم/ شانس نایب قهرمانی داریم

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی نو با بیان اینکه با توجه به پخش شدن بازیکنان ملی‌پوش در همه تیم‌ها، رقابت‌های امسال سخت‌تر است، گفت: از ابتدای فصل تیم قهرمان مشخص نیست.

اکرم مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش برای حضور در دور پایانی مسابقات لیگ برتر،  اظهار کرد: در نیم‌فصل نخست مسابقات توانستیم با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول بایستیم؛ در ادامه مسابقات با باختی که مقابل تیم یزد دادیم به رده سوم جدول سقوط کردیم و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار داریم.

وی با اشاره به برگزاری دور آخر مسابقات لیگ برتر از فردا (پنجشنبه) به میزبانی تهران، ادامه داد: امروز عازم تهران هستیم. در نخستین روز از این مرحله، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه باید باید به مصاف تیم اراک برویم. دومین دیدارمان نیز جمعه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مقابل تیم فرش کاخ آران و بیدگل است.

مشایخی اضافه کرد: مرحله جام حذفی این دوره از مسابقات نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه آغاز می‌شود. امیدواریم امسال نیز بتوانیم جایگاه قهرمانی جام حذفی سال گذشته را حفظ کنیم.

وی در رابطه با شرایط بازی‌های مرحله آخر مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: حریف اصلی ما تیم دانشگاه آزاد تهران است؛ در دو بازی که با این تیم به میدان رفته‌ایم موفق به پیروزی نشدیم. یزد هم حریف بعدی ما است. صعودمان به رتبه دوم جدول و کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بستگی به نتیجه دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و ماتریس یزد دارد. در صورت برد تیم دانشگاه  آزاد مقابل ماتریس یزدو از طرفی پیروزی نامی‌نو در دو بازی خود در این دوره، عنوان نایب قهرمانی امسال هم به تیم نامی‌نو اصفهان می‌رسد.  

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی‌نو اصفهان با تأکید بر اینکه سطح مسابقات امسال بالاتر رفته و بازی‌ها سخت‌تر است، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در یک تیم متمرکز نیستند و در همه تیم‌ها پخش شده‌اند به طوری که هر تیم شانس قهرمانی دارد.

مشایخی با بیان اینکه تعداد باشگاه‌هایی که در بخش بانوان با قدرت تیمداری می‌کنند، زیاد نیست و اکثر باشگاه‌های بزرگ فقط در بخش آقایان فعالیت دارند که به نظر من نوعی تفاوت جنسیتی است، اظهار کرد: باید در کنار ورزش آقایان، به بخش بانوان نیز توجه شود چراکه بانوان ورزشکار پتانسیل زیادی در کسب مقام و افتخارآفرینی در تورنمنت‌های مختلف داخلی و خارجی دارند اما نیاز به حمایت دارند. البته باشگاه نامی‌نو در این فصل در رشته‌های مختلف بانوان در سطح کشوری تیمداری کرد که جای تشکر دارد.

وی در رابطه با حضورشان در فصل آینده با نام نامی‌نو، گفت: تا الان باشگاه نامی‌نو برای تیمداری در رشته اسکواش در فصل‌پیش‌رو صحبتی نکرده و هنوز چیزی مشخص نیست؛ باشگاه بهترین عملکرد را از ما می‌خواهد و ما هم طبق توان بازیکنانمان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

کد خبر 373195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Kimiahz AE ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    0 0
    عالی و جامع