نمی‌خواهیم دستمان جلوی دیگران دراز باشد

رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: برای تیمداری در سطح کشوری با باشگاه یا حامی مالی رایزنی نکرده‌ایم و قصد داریم از ظرفیت‌های هیئت برای این بخش استفاده کنیم.

حمید عصار زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایمنا، با بیان اینکه در سال جدید برنامه‌های منظمی در بخش برگزاری مسابقات به صورت هفتگی درنظر گرفته‌ایم،  اظهار کرد: طبق تقویم ورزشی سالیانه‌ هیئت که در ابتدای سال و با هماهنگی فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان تدوین کرده‌ایم، قدم برمی‌داریم تا در پایان سال نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان یکی از قطب‌های جودوی کشور است، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب از پتانسیل استعدادهای استان به خوبی بهره‌برداری کرد.

رییس هیئت جودو استان اصفهان هدف گذاری هیئت را بر جوان‌گرایی عنوان کرد و گفت: تاکنون سعی کرده‌ایم در بخش نونهالان و جوانان سرمایه‌گذاری کنیم؛ انتصاب آرش میراسماعیلی به عنوان رییس فدراسیون جودو، می‌تواند اتفاق مهم و خوبی برای این رشته ورزشی باشد و با مدیریت مناسب وی این ظرفیت وجود دارد که جودو نیز در سال ۲۰۲۰ به یکی از رشته‌های مدال آور تبدیل شود.

عصارزادگان تصریح کرد: هیئت جودو استان اصفهان در سال ۹۷ به عنوان دومین هیئت برتر این رشته ورزشی در کشور معرفی شد و باید امسال تمام تلاشمان را انجام دهیم تا سال آینده به جایگاه بهتری دست یابیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از لحاظ زیرساختی نسبت به دیگر استان‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این ورزش در استان اصفهان خوب است و در چند سال گذشته مدیرکل ورزش استان اصفهان برای توسعه و پیشرفت این رشته کمک‌های زیادی به هیئت کرده است.  

رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: به دنبال ساخت خانه جودو در شهرستان‌هایی از جمله مبارکه، گلپایگان و کاشان هستیم تا بتوانیم از ورزشکاران مستعد این شهرستان‌ها برای حضور پرقدرت در تورنمنت‌های مختلف استفاده کنیم؛ سال گذشته خانه جودو اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان به صورت کامل تجهیز شد.

عصارزادگان در رابطه با جذب اسپانسر و تیمداری در سطح کشوری، اظهار کرد: جودوکاران سلیم النفس هستند و همیشه با در اختیار داشتن حداقل امکانات، بیشترین نتایج را به دست آورده‌اند؛ البته هنوز با باشگاه خاصی برای تیمداری در جودو صحبت نکرده‌ایم چراکه در گام نخست می‌توانیم از پتانسیل‌های هیئت استفاده کنیم تا اینکه دستمان جلوی دیگران دراز باشد.

کد خبر 373193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.