۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
ترکش‌های حذف فردوسی‌پور

موج نارضایتی‌ها نسبت به حذف عادل فردوسی‌پور از رسانه ملی هنوز ادامه دارد ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که نامش در میان لیست بازیکنان دیدار فردا (چهارشنبه) پرسپولیس و ذوب آهن قراردارد، پست معناداری را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

سروش رفیعی در این پست نوشت:

"آدمی رو که دقیقاً میدونه کجا داره میره، نمیشه متوقفش کرد"

ژست عکاسی با سیگار، ممنوع

امیرعلی اکبری، رزمی‌کار ترکیبی ایران که چندی پیش  در مسابقات MMA روسیه، مقابل شلتون گریو آمریکایی ملقب به گورکن به جدال پرداخت و حریف خود را در راند اول شکست داد؛ وی که به خاطر ارادتش به امیرالمومنین علی (ع) از شخصیت‌های محبوب در میان ایرانی‌ها است با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود که در حال سیگار کشیدن است، این‌طور نوشت:

"کشیدن سیگار حتی برای ژست عکاسی هم مضر است، شما این کار رو نکنید من گول خوردم."

شیلا خداداد، هنرپیشه سینمایی ایران که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و چیزی در حدود یک میلیون فالور دارد با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود نسبت به تعطیلی برنامه ورزشی نود واکنش نشان داد.

محمد رنگساز، گزارشگر صدا و سیما آذربایجان شرقی با انتشار یک عکس در اینستاگرام نوشته نسبت به اتفاقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد و نوشت:

"۱- آقای میثاقی بازیتون با سایپا را هم بردین مبارکتون... ۲- جناب آقای علی دایی شما هم که با پرسپولیس بی حساب شدین مبارک شما هم باشه... ۳- و اما فروزان بی فروغ حساب تو و مردم آذربایجان هم بماند برای روز حساب... ۴- اسکار بهترین مهندسی لیگ هم تقدیم بشود به مسئولان عزیز... ۵- و اما جمله ای برای پنج بازی بعدی تیراختور منهای فروزان:هر نتیجه ای بگیرین ما هستیم عیبی یوخ... #رنگساز # محمدرنگساز #محمدحسین_میثاقی#علی_دایی #محسن-فروزان #زنوزی #تراکتور #تیراختور#تراختور #سایپا #پرسپولیس #تبانی"

شاهین بهرام‌نژاد، گزارشگر فوتبال با انتشار استوری در پیج اینستاگرامش نسبت به دوشنبه‌های بدون نود واکنش نشان داد.

کد خبر 373187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.