پروژه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان طی ۲۰ ماه بهره‌برداری می‌شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زمان بهره برداری از پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان ۲۰ ماه پیش بینی شده است گفت: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان است و برای سال ۹۹ هنوز اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته نشده است.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای بهره‌برداری از حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان ایجاد ۲۲ تقاطع غیرهمسطح و هفت پل در دستور کار است اظهار کرد: این پروژه ۸۷ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر این پروژه در محدوده شهر اصفهان و مابقی در محدوده دیگر شهرهای اطراف قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان تا کنون برای دو پروژه در حلقه چهارم ترافیکی ورود پیدا کرده است ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها پروژه شهید اردستانی بود که سال گذشته کلنگ زنی شد و قرار است در بازه زمانی ۱۰ ماهه تحویل شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با  بیان اینکه دومین پروژه در دستور کار برای حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند بود اضافه کرد:  در شورای نامگذاری نام "نصف جهان" برای این پروژه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته توافق‌ لازم با کارخانه قند برای اجرای پروژه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان را در دستور کار داشت افزود: این توافق انجام شد و در هفته جاری کلنگ این پروژه به زمین زده می‌شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه اجرای پروژه پل‌ها و تقاطع غیر هم سطح نصف جهان از ضروریات شهر اصفهان است، گفت: برای این پرژوه پنج پل تعبیه شده و با توجه به وجود میدان میوه و تره بار در این محدوده می‌تواند برای کاهش ترافیک بسیار کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه زمان بهره برداری از پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان ۲۰ ماه پیش بینی شده است ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان است و برای سال ۹۹ هنوز اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته نشده است چرا که شرایط اقتصادی اجازه پیش بینی در این خصوص را نمی‌دهد.

کد خبر 373163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.