بار ترافیکی خودروهای باری از بلوار ارغوانیه کاهش می‌یابد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای طرح پل‌های تقاطع غیرهمسطح نصف‎جهان تردد خودروهای سنگین باری از بلوار ارغوانیه کاهش خواهد یافت، گفت: این طرح می‌تواند به کاهش آلاینده های محیط زیستی ناشی از عبور خودروها نیز کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود قاسمی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پروژه احداث مجموعه پل‌های تقاطع غیرهمسطح نصفجهان در هفته‌جاری در منطقه ۱۵ شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از وظایف منطقه ۱۵ در خصوص این طرح آزادسازی املاک در مسیر طرح بود.

وی ادامه داد: برای احداث پل ها ۱۴۰ هزار متر و برای ساخت ادامه رینگ حفاظتی که در این محدوده قرار دارد ۳۰ هزار متر آزادسازی انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: در مجموع حدود ۲۴ میلیارد تومان برای این آزادسازی‌ها از سوی منطقه ۱۵ هزینه شده است.

قاسمی افزود: همچنین یک و نیم کیلومتر از طول حلقه حفاظتی چهارم با اجرای طرح پل‌های تقاطع غیرهمسطح نصفجهان در منطقه ۱۵ احداث می شود که اجرای این پروژه در منطقه می‌تواند از بار ترافیکی خودروهای سنگین که از بلوار ارغوانیه عبور می کنند، کم کند.

وی با اشاره به تاثیرات محیط زیستی این طرح به دلیل کاهش عبور خودروهای سنگین که از ورودی شرق به اصفهان می آیند، تصریح کرد: بار خودروهایی که از این منطقه عبور می کنند زیاد است که با احداث مجموعه پل‌های تقاطع غیرهمسطح نصفجهان، مسیر این خودروها دیگر از درون شهر و منطقه نخواهد بود.

کد خبر 373162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر ربانی CA ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    0 0
    مواظب باشید محل عبور سیل را جاده نسازید ،از کارشناسان با سواد استفاده کنید