۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
آسفالت معابر ۱۵ روستا در شهرضا

بخشدار شهرضا گفت: با سهمیه قیر اختصاص داده شده به شهرستان، شش هزار تن آسفالت تولید و معابر ۱۵ روستای بخش مرکزی شهرستان که دارای زیرسازی و جدول‌گذاری هستند تا پایان خردادماه امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حسین بهزادفر ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در بعضی استان‌های کشور، یادآور شد: دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان، پنج تا ۱۵ روز از حقوق ماهانه خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند که از این محل، سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه خودروی نیسان دهیاری‌های شهرستان آماده اعزام به مناطق سیل‌زده است، خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی روستاییان منطقه که از طریق دهیاری‌ها جمع‌آوری شده از مبادی اعلام شده در جمعیت هلال احمر و کمیته امداد شهرستان به این مناطق ارسال می‌شود.

بخشدار شهرضا با بیان اینکه در سال گذشته سهمیه قیر یارانه‌ای ۳۳۰ تنی به شهرستان اختصاص داده شد، اظهار کرد: ۱۳۰ تن از این مقدار سهمیه استانی و ۲۰۰ تن سهمیه ملی بود.

بهزادفر ادامه داد: با سهمیه قیر اختصاص داده شده به شهرستان، شش هزار تن آسفالت تولید و معابر ۱۵ روستای بخش مرکزی شهرستان که دارای زیرسازی و جدول‌گذاری هستند تا پایان خردادماه امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان شهرضا دارای یک بخش مرکزی شامل شهر منظریه و ۲۳ روستای دارای سکنه است که جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار دارد.

کد خبر 373153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.