حاشیه‌سازان بازی سپاهان و استقلال دستگیر شدند

مدیر کانون هواداران سپاهان گفت: تا زمانی که ورزشگاه مجهز به دوربین مداربسته نباشد، در کنترل هواداران به مشکل برمی‌خوریم.

جلال زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همیشه یک‌ سری هوادار با تعصب هستند که برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه می‌آیند و هیچوقت کاری نمی‌کنند که به ضرر تیم تمام شود اما برخی دیگر از هواداران می‌خواهند چهره شهر و سپاهان را خراب کنند.

وی افزود: اشخاصی که در بازی سپاهان مقابل استقلال تهران با ایجاد حواشی، بازی را به تأخیر انداختند دستگیر شده و به یگان ویژه تحویل داده شده‌اند.

 مدیر کانون هواداران سپاهان با بیان اینکه یگان ویژه باید دقت نظر بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: عوامل اجرایی انتظامات طی جلسات مختلف از وقوع چنین شرایطی آگاهی کامل را دریافت می‌کنند اما تا زمانی که ورزشگاه دوربین مداربسته نداشته باشد در کنترل کردن هواداران به مشکل برمی‌خوریم.

زهرایی در خصوص کمک‌های هواداران سپاهان به سیل‌زدگان، خاطرنشان کرد: کمک به سیل‌زدگان حرکت خودجوشی از جانب هواداران سپاهان بود که طی یک بیانیه، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده فرستادند؛ چند برنامه دیگر هم برای کمک به سیل‌زدگان درنظر داریم.

وی با اشاره به اینکه هواداران سپاهان تا آخرین لحظه تیم را حمایت می‌کنند خاطرنشان کرد: از همه هواداران سپاهان که از ابتدای فصل تا الان تیم را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. تعدادی از هواداران برای بازی‌های خانگی طرح و برنامه روی سکوها دارند. برای بازی با استقلال یک گروه هوادار سه روز روی طرح سکوها کار می‌کردند که از تلاش و زحمت آن‌ها تشکر می‌کنم.

مدیر کانون هواداران سپاهان اضافه کرد: امیدوارم تا پایان فصل این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

کد خبر 373152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AE ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 0
    عالی