پیش‌بینی بارش‌های رگباری طی امروز و فردا در اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان گفت: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رعد و برق و بارش رگبار در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز بر روی استان است اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی میشود.

وی با اشاره به اینکه برای روز چهارشنبه در شرق و غرب استان احتمال وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و در برخی نقاط احتمال رگبار پراکنده وجود دارد افزود: از روز پنج‌شنبه برای بیشتر مناطق استان رگبار و احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی میشود.

کریمیان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در  بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت گفت: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان ۲۵ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.    

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 373149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.