وظیفه مسئولان در سال "رونق تولید" سنگین‌تر از گذشته شده است

مبارکه_فرماندار مبارکه گفت: نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "رونق تولید" وظیفه مسئولان و دست اندرکاران در قبال تولید، سرمایه گذاری و کارآفرینی را سنگین‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حمید عصارزادگان امروز (سه شنبه) در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۸ که با حضور مدیر کل اداره اطلاعات استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: با توجه به اینکه مبارکه یک شهرستان صنعتی است باید تمامی مدیران تلاش کنند تا با همدلی و همراهی به اهداف شعار سال دست یابیم.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: این شهرستان با برخورداری از صنایع ملی و کشاورزی پویا به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم در کشور مطرح است.

عصارزادگان اظهار کرد: این شهرستان با تقدیم بیش از ۶۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور چشمگیر داشته است.

وی افزود: مردم شهرستان سال گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع شهدای امنیت، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که مشکلات هیچ تاثیری بر اتحاد و اراده آنها نخواهد گذاشت.

عصارزادگان با اشاره به مشکلات رانندگان در سال گذشته عنوان کرد: مبارکه نخستین شهرستانی بود که توانست با همکاری رانندگان مشکلات آنان را مرتفع کند.

وی افزود: تمامی مدیران ادارات باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و با اقدام جهادی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات اصغری رییس اداره اطلاعات شهرستان مبارکه تقدیر و شاکری به عنوان رییس جدید اداره اطلاعات شهرستان مبارکه معرفی شد.

کد خبر 373131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.