احداث جاده کمکی دسترسی به جمعه بازار بعثت تا سه ماه آینده

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: تا سه ماه آینده جاده دسترسی به فروشگاه بعثت به منظور کاهش ترافیک این مسیر احداث می‌شود.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جمعه بازار بعثت با سه مشکل بزرگ فضای مناسب برای استقرار فروشندگان، سیمای نامناسب اطراف آن به دلیل وجود نخاله‌های ساختمانی فراوان و ایجاد ترافیک سنگین در مسیر منتهی به بازار مواجه بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مناسب‌سازی فضای داخلی جمعه بازار بعثت در دستور کار قرار گرفت و سکوهای سیمانی همراه با سایبان‌های زیبا برای رفاه فروشندگان و خریداران تعبیه شد.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در فضای اطراف جمعه بازار بعثت ضایعات و نخاله‌های ساختمانی زیادی در سنوات گذشته تخلیه شده بود که محیط پیرامونی این بازار را از نظر بهداشتی و امنیتی آلوده و سیمای این نقطه از شهر را نازیبا کرده بود تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با همکاری منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با صرف اعتباری نزدیک به یک میلیارد تومان اقدام به تخلیه محوطه اطراف جمعه بازار بعثت از نخاله‌های ساختمانی کرد.

وی ادامه داد: نصب سایبان‌ها و سکوهای بتنی در جمعه بازار بعثت نیز برای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان یک میلیارد تومان هزینه در برداشت، اما برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان این اقدام انجام شد.

حیدری خاطرنشان کرد: تا سه ماه آینده جاده دسترسی به فروشگاه بعثت به منظور کاهش ترافیک این مسیر احداث و مسیرهای دسترسی‌های محلی به این بازار زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت صاحبان مشاغل خانگی در بازار گل و گیاه همدانیان تاکید کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان فضای خوبی برای  مشاغل خانگی ایجاد شده که در حال توسعه است، البته غرفه‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار دارای مجوز مشاغل خانگی قرار می‌گیرد.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر مشاغل خانگی در بازار گل و گیاه همدانیان فعال است و شهروندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های بسیار زیبای صاحبان این مشاغل بازدید کنند.

وی از حضور بازار گل و گیاه همدانیان و بازار گیاهان دارویی در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در  پل تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 373126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.