آینده آموزش و پرورش کاشان چشم‌انداز زیبایی ندارد

کاشان - عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: آموزش و پرورش کاشان از حیث نیروی انسانی تخصصی و حرفه‌ای چشم انداز زیبایی برای آینده ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی هاشمی طاهری در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان که با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: استان شدن کاشان نباید به نام شخص خاصی تمام شود و این مهم در راس دغدغه‌های همه مسئولان شهر قرار گیرد.

وی با تقدیر از زحمات نماینده کاشان و آران و بیدگل در تحقق کاهش تعرفه برق و راه اندازی رادیو کاشان گفت: پیگیری تحقق انتقال آب زاینده رود و میسر شدن انتقال آب کوهرنگ از چهارمحال بختیاری که حساسیت آن با توجه به افزایش بارندگی‌ها کمتر شده یکی دیگر از مطالبات شهروندان از نماینده است.

عفت پدرام‌فر، عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: آموزش و پرورش کاشان از حیث نیروی انسانی تخصصی و حرفه‌ای چشم انداز زیبایی برای آینده ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش غنی، تخصصی و حرفه‌ای زیربنا و زیرساخت تعلیم و تربیت و فرهنگ یک شهر و مردم است افزود: آیا ما با معلم حق التدریسی خواهیم توانست در ۲۰ سال آینده بزرگان و نخبه‌ها و نیروهای افتخارآفرینی برای این شهر تربیت کنیم؟

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: آینده فرهنگی و آموزش و پرورش کاشان تدبیر اساسی می طلبد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» اظهار کرد: آنچه که در سال رونق تولید ملی ضروری، قابل توجه و درخور حمایت است رسیدگی به کاهش مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورمی است که گریبانگیر زندگی مردم شده است.

کد خبر 373122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.