باید سهم اعتبارات آبخیزداری کاشان مشخص باشد

کاشان_عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه شورا یک جلسه ویژه مدیریت منابع آبی و سیل در کمیسیون عمران با مسئولان ذی‌ربط آن دارد تصریح کرد: باید سهم اعتبارات آبخیزداری کاشان در این قضیه کامل مشخص و معین باشد و مانند سایر امور اجرایی شهر در گیر و دار کشمکش‌ها و رفت و آمدهای استانی مغفول نماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مجید شمس در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان که با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید باید جدی‌تر و محکم‌تر از گذشته برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی گام برداشت گفت: شهرستان کاشان با ۱۲۰۰ مرکز تولیدی کوچک و بزرگ می‌تواند در این راستا نقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به پشت سر گذراندن شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولیدی در سال ۹۷ افزود: رسالت ما ایجاد بستر و شرایطی است که واحدهای تولیدی در سال جدید بتوانند با کمترین دغدغه در رونق تولید و گردش چرخ اقتصادی کشور حرکت کنند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کاشان تاکید کرد: موضوع استان اصفهان شمالی و تمرکززدایی از استان برای رسیدگی بهتر و بیشتر به شهرستان‌ها، مدیریت منابع آبی و سیل، رسیدگی به وضعیت راه اندازی شهرک ماهیان زینتی، احداث باند برگشت جاده مرگ و جلوگیری از خطرات جانی و مالی آن و فرودگان کاشان از دیگر دغدغه‌ها و مطالبات قابل پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورا یک جلسه ویژه مدیریت منابع آبی و سیل در کمیسیون عمران با مسئولان ذی‌ربط آن دارد تصریح کرد: باید سهم اعتبارات آبخیزداری کاشان در این قضیه کامل مشخص و معین باشد و مانند سایر امور اجرایی شهر درگیر کشمکش‌ها و رفت و آمدهای استانی مغفول نماند.

شمس با اشاره به تلاش‌های مجدانه و پیگیر نماینده برای راه اندازی رادیو کاشان و کاهش تعرفه برق ادامه داد: تکلیف فرودگاه نیز باید مشخص شود تا حقوق مردم که شهرداری برای آن هزینه کرده است ضایع نشود و فرودگاه تثبیت شود و منافع این هزینه‌ها به خود مردم بازگردد.

ضرورت دوبانده شدن مسیر ورودی جاده آنتن

علیرضا مفرح، عضو شورای شهر کاشان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه جاده آنتن در مسیر ورودی به کاشان قرار دارد دو بانده شدن آن از مطالبات مردم این منطقه است.

وی با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در مورد سپاه اظهار کرد: موضع‌گیری خوب مردم، مسئولان و مجلس در مقابل این حرکت امپریالیسم ستودنی و قابل تقدیر است چرا که عامل تعامل و حمایت بیشتر از سپاه شد.

کد خبر 373118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.