تصادف سه وسیله نقلیه به دلیل تماشای یک حادثه رانندگی در اصفهان

یک دستگاه پژو پارس امروز بعداز ظهر در بزرگراه شهید ردانی پور به سمت پل چمران واژگون شد. علت حادثه سرعت بالای خودرو بوده و در نهایت خودرو در فضای سبز کنار بزرگراه واژگون شده است. همچنین به علت تماشای صحنه تصادف توسط سایر رانندگان تصادف سه وسیله دیگر در همان مکان رخ داد و بر ترافیک این بزرگراه افزود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان،  امروز دوشنبه ساعت ١٩ در خیابان های شمس آبادی، کمال اسماعیل،  شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب،  مطهری به سمت میدان انقلاب، چهارراه هشت بهشت و مسیرهای منتهی به تقاطع جی و پروین ترافیک سنگین است، همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت پل غدیر نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود.

تردد خودروها در بلوار آیینه خانه، بلوار ملت،خیابان حکیم نظامی، خیابان شریعتی، میدان آزادی و بلوار آزادگان  به سمت چهارباغ بالا به علت وجود ترافیک به کندی انجام می شود.

به رانندگان توصیه می شود در زمان بروز تصادف نقش تماشاگر را نداشته باشند زیرا این رفتار نه تنها باعث ایجاد ترافیک می شود بلکه از  ایمنی رانندگی خودشان و سایرین می کاهد و سبب ایجاد حوادث بیشتری می شود.

کد خبر 373100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.