ورزشگاه فولادشهر میزبان شاگردان برانکو

دیدار ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه خانگی ذوب آهن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ چهارشنبه -۲۸ فروردین ماه- برگزار می‌شود. طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، بر سر زبان‌ها افتاد.

روز گذشته (یکشنبه) حمیدرضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته بود: در حال حاضر ورزشگاه فولادشهر مشکلاتی دارد و اگر بشود نظم و موارد امنیتی آن را تأمین کرد، بازی در همان محل برگزار می‌شود در غیر این‌صورت، باید تصمیم دیگری گرفته شود.

دقایقی پیش سپهر آقا ابراهیمی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بحث برگزاری بازی ذوب آهن و پرسپولیس در نقش جهان کاملا منتفی شد و این بازی قطعا در فولادشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: در ابتدا قرار بود به دلیل اینکه سکوهای بخش جنوبی ورزشگاه فولادشهر و اسکوربورد در حال نصب است و مشکلات امنیتی در این ورزشگاه وجود دارد، ذوب آهن در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان از پرسپولیس میزبانی کند که در ادامه و پس از بررسی‌های انجام شده، این دیدار چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 373072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.