افزایش آمار جرایم، شایسته نظام اسلامی نیست

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: افزایش آمار جرایم شایسته نظام اسلامی نیست، ما می‌توانیم با وحدت و تلاش جهادی، موارد ارتکاب جرایم مختلف را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با بیان اینکه تعالیم اسلامی مهمترین زیربنای فعالیت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به یکی از توانمندترین نیروهای مسلح جهان تبدیل شده و امکان هرگونه تجاوزی را از دشمنان سلب کرده‌اند.

وی مسئولیت‌پذیری و نوع‌دوستی را مهمترین ارکان موفقیت مدیران و خدمت گذاران در نظام اسلامی دانست و افزود: پلیس در نظام اسلامی باید متقدر و در عین حال، مهربان و حامی مردم باشد.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: در حال حاضر پلیس در جامعه مظهر امنیت و مقابله با ناامنی است، بنابراین نیروهای انتظامی باید تلاش کنند تا اعتماد اجتماعی را به عنوان ارزشمندترین سرمایه خود، حفظ کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی یادآور شد: مردم شهیدپرور جامعه با مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، اما همچنان با قدرت از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند، بنابراین در برخورد با آنان باید رأفت اسلامی مورد توجه و کرامت اشخاص حفظ شود.

وی با بیان اینکه وجود جرایمی نظیر سرقت احشام و منازل، شایسته نظام اسلامی نیست، تأکید کرد: ما می‌توانیم با وحدت و تلاش جهادی، موارد ارتکاب جرایم مختلف را کاهش دهیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم انتظار دارند آرامش روحی و اقتصادی آنان حفظ شود، خاطرنشان کرد: حفظ آبروی افرادی که در معرض اتهام هستند و جرایم آنان ثابت نشده است از مهمترین وظایف نیروهای انتظامی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر ضرورت افزایش امکانات نیروی انتظامی شهرضا، تصریح کرد: وقتی بر اهمیت امنیت به عنوان مهمترین رکن اداره جامعه و پیشرفت کشور تأکید می‌کنیم، باید زیرساخت‌های آن را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، یادآور شد: اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، باعث وحدت و انسجام همه نیروها و شخصیت‌های کشور در حمایت از سپاه به عنوان یکی از ارکان انقلاب شد.

کد خبر 373067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.