کشف بیش از ۳۴ تن انواع مواد مخدر در استان/انهدام ۵۱ باند جعل و کلاهبرداری

شهرضا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۳۴ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: برخورد با باندهای قاچاق ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سردار مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: اقدام ابلهانه رییس جهور آمریکا درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدری سخیف و ناسنجیده بود که نیازی به پاسخ ندارد، زیرا کارنامه سردمداران آمریکا سرشار از اقدامات تروریستی است.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای عملیات آژاکس، عملیات پنجه عقاب، جنگ تحمیلی و ترور دانشمندان هسته‌ای، تنها بخشی از کارنامه سیاه هیئت حاکمه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است در حالی که حضور نامشروع نیروهای این کشور در منطقه، منجر به کشته و زخمی شدن و آوارگی هزاران نفر از افراد بی‌گناه در سوریه و یمن شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: عملکرد سپاه پاسداران در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش فی‌سبیل‌الله و خدمت صادقانه به مردم پیوند خورده است و در حال حاضر هم در صف مقدم امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده قرار دارد.

معصوم‌بیگی با اشاره به نقش مؤثر وحدت در تأمین امنیت همه جانبه در کشور، یادآور شد: ائمه جمعه در  سراسر کشور منشأ وحدت و همگرایی هستند در حالی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و گروه‌ها هستند، زیرا آنان به خوبی می‌دانند مهمترین عامل موفقیت هر کشور، وحدت است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ تحت عنوان "رونق تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: از حدود ۱۵ سال قبل، رهبر معظم انقلاب همواره عناوین سال‌های مختلف را با موضوعات اقتصادی انتخاب کرده‌اند، زیرا دشمن قصد دارد از طریق نقاط ضعف موجود در اقتصاد کشور به اهداف خود برسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مهمترین نیاز برای رونق تولید، امنیت است، اظهار کرد: وجود امنیت، دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی و پیشرفت همه‌جانبه را ممکن می‌سازد.

دستگیری ۲۵ هزار نفر از سودگران مرگ در استان

معصوم‌بیگی از کشف بیش از ۳۴ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان در سال ۹۷ خبر داد و افزود: کشف این مقدار مواد مخدر در حالی است که اصفهان، موقعیت مرزی ندارد، بنابراین این مسئله اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس را نشان می‌دهد.

وی از شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی استان در سال گذشته در جریان مبارزه با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: مهمترین تلاش پلیس در استان اصفهان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مقابله با تولید و عرضه و قاچاق مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآور شد: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر از سودگران مرگ، اعم از معتادان متجاهر و عرضه کنندگان عمده و خرده مواد مخدر دستگیر شدند.

افزایش ۷۰ درصدی برخورد با باندهای قاچاق

معصوم‌بیگی از اجرای یک هزار و ۲۰۰ طرح پاکسازی کانون‌های جرم در استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و افزود: در همین مدت، بیش از چهار هزار پرونده قاچاق تشکیل شد در حالی که رویکرد پلیس مقابله با موارد عمده قاچاق بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در استان توقیف شد، اظهار کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده در این مدت، ۱۲۸ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش ۷۰ درصدی برخورد با باندهای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش پلیس استان اصفهان، ۵۱ باند جعل و کلاهبرداری متلاشی شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات سرهنگ محمدحسین باباکلانی در مدت ۱۹ ماه تصدی فرمانده انتظامی شهرضا قدردانی و سرهنگ صادق کاظم‌زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 373061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.