قرمز، سبز، آبی

در دو دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال سبزه قباها به مصاف پایتخت‌نشینان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از روز چهارشنبه –۲۸ فروردین ماه- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران وارد هفته بیست و ششم می‌شود؛  در حالی که رقابت نفس‌گیری بین پنج تیم مدعی قهرمانی لیگ وجود دارد، تیم‌های دیگر هم بازی‌های جذابی را پیش‌روی خود می‌بینند.

 یکی از جذابیت‌های بازی‌های این هفته، مربوط به استان خوزستان است. این استانِ جنوبی و استعدادخیز کشور که در لیگ هجدهم چهار نماینده دارد و با تهران برابری می‌کند، در هفته بیست و ششم شاهد دو دربی استانی است.

روز پنجشنبه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در یک بازی حساس به مصاف هم می‌روند. این بازی تا حدود زیادی می‌تواند تکلیف شانس‌ تیم‌های انتهای جدولی برای بقا در لیگ را مشخص کند.

روز جمعه نیز فولاد خوزستان در شهر اهواز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. شاگردان افشین قطبی برای ماندن در رتبه ششم جدول تلاش می‌کنند و صنعت نفت هم پس از یک برد روحیه‌بخش در جست و جوی رتبه‌های تک رقمی جدول است.

 روز چهارشنبه می‌تواند یکی از حساس‌ترین روزهای لیگ هجدهم باشد، ذوب آهن اصفهان میزبان پرسپولیس و در سویی دیگر ماشین‌سازی تبریز مهمان استقلال است. این دیدارها از جایی حائز اهمیت می‌شود که سپاهان به عنوان تیم همشهری ذوب آهن و تراکتورسازی نیز به عنوان تیم همشهری ماشین‌سازی از رقیبان اصلی پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی هستند و تیم‌های هم شهری می‌توانند در این هفته برای کمک به همشهری‌شان ترمز رقیبان‌ خود را بکشند.

کد خبر 373051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.