سپاه نماد تکنولوژی، اتحاد، خدمت رسانی و وحدت است

گلپایگان- رییس دانشگاه آزاد گلپایگان گفت: اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اوج حماقت و نادانی و نشانه مستأصل‌شدن آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمیدرضا خدایی امروز(دوشنبه) در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران هبستگی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دوچندان کرد، اظهار کرد: اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا اوج حماقت و نادانی و نشانه مستأصل‌شدن آمریکا است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: سپاه از نظر نظامی، برقراری امنیت داخلی و برون مرزی، ساخت موشک، فضای سایبری و علمی و حتی خدمت رسانی به مردمی که در اثر بلایای طبیعی آسیب دیده‌اند همواره پیش گام بوده و بی‌رقیب، خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم بوده و هست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند سپاه را نه به عنوان یک نهاد بلکه به عنوان یک نماد سرکوب کنند زیرا سپاه نماد تکنولوژی، اتحاد، خدمت رسانی و وحدت است، افزود: ما سپاهی هستیم و به عنوان بسیجی در کنار سپاه پاسداران خواهیم بود و به بهترین شکل ممکن، دین خودمان را نسبت به سپاه ادا خواهیم کرد.

لباس پاسداری میراث شهدا است

در ادامه کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه لباس پاسداری میراث شهدا است، اظهار کرد: لباس با ابهت پاسداری و عزت و آبروی امروز سپاه به برکت خون شهدا است به همین دلیل باید قدردان شهدا باشیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خودمان در سطح جامعه بدانیم.

وی با اشاره به اقدام غیرقانونی آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگه روزی آمریکا و دشمنان از شما تعریف کرد به عملکرد خودتان شک کنید، اکنون بسیار خوشحال هستیم چون اطمینان پیدا کرده‌ایم که راهی را که طی می‌کنیم راهی درست و بجا است.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: این اقدامات اخیر آمریکا در مورد سپاه یا جابجایی سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، همانند کوبیدن میخ‌ به تابوت خودشان است.

وی گفت: اساتید دانشگاه پرچمداران هدایت و تربیت نسل جوان هستید زیرا به صورت مستقیم با نسل سوم انقلاب روبه رو هستید و امیدواریم نسلی پرورش پیدا کنند که تمدن‌ساز اسلامی باشند و در تمام حوزه های فکری، جهادی، تربیتی و غیره در اوج باشند.

کد خبر 373047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.