بازی بزرگ هفته بر سر دوراهی فولادشهر و نقش جهان

طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار و حواشی فراوانی در مورد بازی حساس ذوب‌آهن و پرسپولیس منتشر شده که شرایط این مسابقه را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی بازی روز چهارشنبه ذوب‌آهن در مقابل پرسپولیس خیلی زودتر از حد معمول شروع شده و در شرایطی که خیلی‌ها در انتظار تماشای یک مسابقه جذاب و پر هیجان از جانب دو تیم هستند، از دیروز اخباری عجیب و غیرمنتظره اصل بازی را به حاشیه برده است.

گام نخست را خود ذوب‌آهنی‌ها برداشتند و با کاهش اختیارات سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه که به نوعی بحث ممنوع‌المصاحبه بودن مدیرعامل ذوب‌آهن را مطرح و سخنگوی جدیدی را برای بیان مواضع و نظرات باشگاه ذوب‌آهن معرفی کردند. در اینکه هیئت مدیره باشگاه به نوعی سیاست‌های ذوب‌آهن را تدوین می‌کند و اختیار کاملی در انتخاب مدیرعامل تیم دارد، هیچ شکی نیست ولی سوال اینجاست چرا ذوب‌آهنی‌ها درست در هفته‌ای که تیمشان یک بازی حساس در مقابل پرسپولیس دارد و احتیاج است که سعید آذری بر حسب سابقه قبلی از مواضع تیمش در این بازی دفاع کند دست به گرفتن این تصمیم زدند تا به نوعی خودشان را در جنگ رسانه‌ای در برابر پرسپولیس خلع سلاح کنند. این اتفاق می‌توانست بعد از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس بیفتد تا مقبولیت بیشتری در بین هواداران هم داشته باشد، اما امروز خیلی از ذوب‌آهنی‌ها شاکی هستند که تیمشان در برابر پرسپولیس اسیر حواشی خودساخته اطراف باشگاه شده است.

از طرف دیگر محل برگزاری بازی ذوب‌آهن در برابر سرخ‌های تهران هم موضوع دیگری بوده که از روز گذشته سروصدای بسیار زیادی به پا کرده و شایعه انتقال محل میزبان بازی از استادیوم فولادشهر به ورزشگاه نقش جهان، نظرات منفی بسیار زیادی را با خودش به همراه داشته است. البته خود ذوب‌آهنی‌ها معتقدند که تیمشان از لحاظ فنی آنقدر خوب هست که تغییر استادیوم برایش تفاوتی ندارد و این ذوب‌آهن در هر زمینی می‌تواند یک دردسر بزرگ برای پرسپولیس باشد، اما انتقاد اصلی از جانب هواداران تیم همشهری یعنی سپاهان به این ماجرا وارد است که معتقدند با انجام بازی دو تیم در استادیوم نقش جهان، هواداران پرتعداد پرسپولیس با حضور در این استادیوم جای میزبان و مهمان را عوض خواهند کرد.

به هر حال در شرایط فعلی، سپاهانی‌ها هنوز کورسویی از امید برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و دلشان نمی‌خواهد که پرسپولیس با شرایطی بسیار خوب به دیدار ذوب‌آهن برود.

ساخت سکو در ضلع جنوبی استادیوم فولادشهر و کارگاهی بودن محیط استادیوم موضوعی بوده که از روز گذشته مورد بحث قرار گرفته ولی جالب اینجاست که شرایط نقش جهان هم دست کمی از وضعیت فعلی استادیوم فولادشهر ندارد و همه منتظرند تا امروز تصمیم نهایی برای تعیین محل برگزاری بازی گرفته شود.

کد خبر 373033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.