به خاطر سپاهان، ترمز پرسپولیس را بکشید

صد و هفتاد و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "به خاطر سپاهان، ترمز پرسپولیس را بکشید"، عنوان اصلی این رسانه است که به دیدار این هفته ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان اشاره دارد. ذوب آهن در حالی این هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود که در شرایط ایده‌آلی قرار داشته و برخلاف اینکه امیدی به کسب سهمیه ندارد اما رسیدن تا رده ششم جدول هم برای این تیم موفقیت محسوب می‌شود از آن طرف با شکست پرسپولیس، سپاهانی‌ها نیز برای رسیدن به صدر جدول  امیدوار می‌شوند.

"از جان آذری چه می‌خواهید"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از سایت نصف جهان و در پی خبری که روز گذشته (یکشنبه) در خبرگزاری‌ها مبنی بر ممنوع‌المصاحبه شدن سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن آمده،  منتشر شده است. به نظر می‌رسد مصاحبه‌های اخیر آذری سبب ناراحتی مدیران ارشد کارخانه ذوب آهن شده که چنین تصمیمی گرفته‌اند. تصمیم اتخاذ شده در شرایطی رقم خورد که آذری استاد مصاحبه و جنگ‌های روانی قبل از دیدارهای بزرگ به نفع سبزپوشان بود و چنین کاری نمی‌تواند به نفع باشگاه ذوب آهن باشد.

"نیم‌فصل درخشان ذوب آهن"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و دومین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" که به بررسی نتایج درخشان ذوب آهن در نیم‌فصل دوم لیگ پرداخته است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 373027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.