حفظ بنیه دفاعی کشور اصلاح طلب و اصول‌گرا نمی شناسد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: واکنش ها به حرکت وقیحانه ترامپ در تروریستی دانستن سپاه، فراتر از رویکردها و اختلاف سلیقه‌های سیاسی و نشان دهنده نوعی اتحاد ملی است.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دولت آمریکا در سالهای اخیر همه آنچه عرف بین المللی بوده و همه قوانین مورد اجماع دنیا را زیر پا گذاشته  و روزبه روز در عرصه بین الملل بی اعتبارتر شده است.

وی افزود: بی اعتباری آمریکا تا آنجا پیش می رود که دولت این کشور توافقاتی مثل توافق آب و هوایی پاریس، توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی(نفتا) را زیر پا می گذارد یا حتی تاب ماندن در یونسکو  یا  همان سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد را ندارد، خروج از برجام و بعد تروریستی خواندن سپاه را هم در همین راستا می توان دید.

تاج الدین تأکید کرد: آمریکای ترامپ، یک آمریکای تهی از دیپلماسی و تهی از عقلانیت است که صرفا می‌خواهد متفاوت باشد و نمی داند این تفاوت برایش به چه قیمتی تمام می‌شود؛ مذاکرات آمریکا با کره شمالی نیز نشان داد ترامپ از این متفاوت بودن و بی عقلی هیچ طرفی نبسته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ جان ملت ایران است و وجب به وجب این آب و خاک با غیرتمندی و دلاور مردی پاسداران حفظ و با روح ایثار آنها عجین شده است، ترامپ اگر فکر می کند می تواند مهمترین رکن دفاعی این ملک را از حیز انتفاع ساقط کند، خیال خام دارد.

آنها که ایران را بی دفاع می خواهند، مقابل سپاه می ایستند

وی خاطر نشان کرد: همواره برای ملت ایران «امنیت» و « آزادی» در کنار هم معنا می دهد و تا امنیت نباشد آزادی معنایی پیدا نمی کند، در نبود امنیت، آزادی به هرج و مرج و آنارشی منجر می شود و سپاه یکی از مهمترین ارکان برقرار کننده امنیت در ایران است، تقدیم بیش از ۸۸ هزار شهید نشان از جان برکف بودن سپاه پاسداران برای امنیت ملت دارد و آنها که ایران را بی دفاع می خواهند، مقابل سپاه می ایستند.

تاج الدین افزود: من معتقدم واکنش‌ها به این حرکت وقیحانه ترامپ فراتر از رویکردها و اختلاف سلیقه های سیاسی و نشان دهنده نوعی اتحاد ملی است؛ اتحادی که نهادهای انقلابی و جریان‌ها و گروه های سیاسی باید با ارتقای سرمایه اجتماعی آن را پاس بدارند و مسلما چنین امر خطیری که با امنیت ملی و حفظ بنیه دفاعی کشور مرتبط است، اصلاح طلب و اصول گرا نمی شناسد.

کد خبر 373023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.