تنش در پرسپولیس

پرسپولیس که دچار تنش بزرگی در بین کادر مدیریتی و کادر فنی خود شده است، باید چهارشنبه –۲۸ فروردین ماه– به مصاف ذوب آهن برود.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، ماجرا از این قرار است که برانکو ایوانکوویچ از ۱۱ ماه پیش تا به امروز حتی یک دلار هم از باشگاه پرسپولیس نگرفته و بعد از نزدیک به یک سال، خواهان پرداخت مطالباتش شده که بخشی از آن مربوط به فصل پیش است؛ درخواستش را هم در بوق و کرنا نکرد، فقط از مدیر برنامه‌های کرواتش خواست که نارضایتی او از بدحسابی‌های مدیران پرسپولیس را به گوش آن‌ها برساند.

در فوتبال، قراردادها معنا ندارند

این اولین‌بار نیست که جعفر کاشانی، رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه برانکو موضع‌گیری می‌کند. اما این بار جالب‌تر از همیشه در چنین شرایطی، رییس هیئت مدیره مقابل مرد کروات ایستاده و در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها ادعایی عجیب‌تر از همیشه را به زبان آورده است؛ «پرسپولیس دو بار قهرمان شده است. آقای برانکو مربی‌اش بوده است. برانکو تیم را قهرمان نکرده است» کاشانی در مصاحبه‌اش تأکید کرده که شخصیت پرسپولیس متکی به فرد نیست و با رفتن یک نفر حتی برانکو، لطمه نمی‌خورد.

اینکه کاشانی چرا حامی برانکو نیست، دلیلش را کسی جز خود او نمی‌داند اما اخیراً مصاحبه‌ای در واکنش به مطالبه‌گری این مربی انجام داده است؛  بعد از ۱۱ ماه کار بدون مزد، ایوانکوویچ خواهان دریافت مطالبات معوقه‌اش شده و با دلخوری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا گفته بود: «یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال، قراردادها معنا ندارد.»

پرسپولیس با رفتن هیچ کس لطمه نمی‌خورد

حرف‌های برانکو مثل اینکه به شدت خاطر رییس هیئت مدیره‌ باشگاه را آزرده کرده و واکنش تندی به آن نشان داده و در گفت‌وگویی که با یکی از رسانه‌ها داشته خطاب به سرمربی پرسپولیس که شایعه‌ جدایی‌اش از این تیم هر روز جدی‌تر می‌شود، گفته: «باشگاه پرسپولیس شخصیتش به جمع متکی است، نه به فرد. جعفر کاشانی که به تنهایی برای پرسپولیس شخصیت نمی‌آورد؛  شخصیت را قدیمی‌هایی برای پرسپولیس آورده‌اند که خیلی از آن‌ها در خاک آرمیده‌اند. با رفتن یا آمدن یک نفر شخصیت پرسپولیس لطمه نمی‌خورد،  پرسپولیس باید به روند فرهنگ‌سازی‌اش ادامه بدهد. «

جالب اینکه در ادامه این گفت‌وگو، وقتی خبرنگار، دو قهرمانی متوالی پرسپولیسِ در لیگ برتر و فینالیست شدنش در لیگ قهرمانان را یادآوری کرده، کاشانی موضع تندتری گرفته است و گفته: «پرسپولیس دو بار قهرمان شده است و آقای برانکو مربی‌اش بوده اما پرسپولیس را که ایشان قهرمان نکرده! مجموع مدیریت باشگاه، نتیجه‌اش شده قهرمانی! این چیزها را شما می‌نویسید که جعفر کاشانی فکر می‌کند شنلش خیلی چیز است. تو را به قرآن قلم‌تان را درست کنید! اگر روزی یک مقدار برنج ناهارشان کم باشد یا پاداش‌شان   «...

این حرف‌ها در زمانی بیان می‌شود که پرسپولیس به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شده است و در ادامه مسیر خود، چند روز آینده باید در فولادشهر مهمان ذوب آهن اصفهان باشد. شاگردان منصوریان این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برند؛  باید منتظر ماند و دید آیا این حاشیه‌ها کار دست قرمزپوشان می‌دهد یا خیر؟

کد خبر 372995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.