افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرضا

شهرضا - فرماندار شهرضا از افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان "رونق تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: تولید تنها منحصر به بخش صنعت نیست و همه بخش‌های اقتصاد باید تلاش کنند تا خدمات با کیفیت خود را افزایش دهند.

وی با محکوم کردن اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست ترویستی، تأکید کرد: همه مردم ایران بدون توجه به اعتقادات سیاسی و اختلاف‌نظرها، پاسداران انقلاب اسلامی و ارزش‌های مقدس آن هستند.

فرماندار شهرضا این اقدام رییس جمهور آمریکا را نشانه درماندگی دشمنان در برابر اقتدار سپاه و عظمت ملت ایران دانست و افزود: این قدام در رأس اشتباهات استراتژیک ترامپ قرار دارد.

اعتیاد هر فرد به معنی از دست دادن سرمایه ملی است

وی اعتیاد را یکی از بدترین آسیب‌های اجتماعی کشور برشمرد و افزود: معتاد شدن هریک از افراد جامعه به ویژه جوانان، به معنی از دست رفتن بخش مهمی از سرمایه ملی و توان کشور در تولید و توسعه اقتصادی است.

فرماندار شهرضا از افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سال ۹۷ در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد و اظهار کرد: ۶۰ درصد از توان اجرایی پلیس شهرضا در ایستگاه انتظامی "شهید امامی" صرف مقابله با ورود مواد مخدر و کالای قاچاق به داخل کشور می‌شود، بنابراین باید برای مقابله با خرده‌فروشان داخل شهرستان، طرح‌های مختلفی اجرا شود، به همین جهت پلیس شهرضا بیشترین تمرکز خود را بر دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در مناطق آسیب‌پذیر قرار داده است.

رفیعی‌نژاد ادامه داد: در سال گذشته ۲۰۰ نفر از معتادان دستگیر و به کمپ‌ها اعزام شدند که مقایسه این آمار با مدت مشابه آن در سال گذشته، افزایش ۳۳ درصدی دستگیری معتادان را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مقابله پلیس با عرضه و تولید مواد مخدر در شهرستان در نیمه نخست سال گذشته ۱۰۰ درصد و در نیمه دوم سال، ۷۱ درصد و در مجموع ۹۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 372991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.