همت و شرافت مردم نجیب اصفهان قابل تقدیر است

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همت و شرافت مردم نجیب و انسان‌دوست اصفهان و نیز دستگاه‌های استانی و به طور ویژه شهرداری اصفهان که با تجهیزات کامل در منطقه حضور یافته و به نیکی پرچم عشق و همدلی را در عمق فاجعه در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل برافراشتند، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مراسم استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی اصفهان که نتیجه تلاش تمام دستگاه‌ها بود قابل تقدیر است اظهار کرد: سازمان خدمات شهری با لای روبی مناسب و بازگشایی به موقع مادی‌ها از بروز خسارات ناشی از سیلاب در اصفهان جلوگیری کرد.

وی افزود: بارش‌های بهاری با وجود آنکه برکاتی برای کشور همراه داشت به دلیل غفلتی که در مدیریت منابع و پیش بینی های ضروری وجود داشت باعث ایجاد مسائل طاقت فرسا برای هموطنان در استان های گلستان، لرستان و خوزستان شد که علاوه بر خسارت سنگین بر منابع، زیرساخت ها و منازل مردم، جان نزدیک به ۷۰ نفر از هموطنان را نیز گرفت.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: جشنواره ای از همدلی و مهربانی هموطنان در میان این فجایع دلخراش به زیبایی درخشیده بود و آنان در جریان سیل در کنار سیل زدگان حضور یافته و صحنه زیبا از همبستگی و انسانیت را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: همت و شرافت مردم نجیب و انسان دوست اصفهان و نیز دستگاه‌های استانی و به طور ویژه شهرداری اصفهان که با تجهیزات کامل در منطقه حضور یافته و به نیکی پرچم عشق و همدلی را در عمق فاجعه و در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل برافراشتند قابل تقدیر است.

محمدی با اشاره به اینکه مردم اصفهان تاریخ ارزشمند خود را بار دیگر تکرار کرده و سفیر مهربانی و همدلی شدند خاطرنشان کرد: از شهردار اصفهان و معاونت فرهنگی شهرداری که هفته فرهنگی اصفهان را به هفته فرهنگ ایثار و همدلی اصفهان تبدیل کردند تشکر می‌کنم زیرا این یک حرکت انسان دوستانه و ارزشمندی است که می تواند به درستی ارزش های عمومی، سنتی و مذهبی مردم خداجوی اصفهان را در قالب فرهنگ نوع‌دوستی، ایثار و همدلی به همه مردم ایران معرفی کند.

وی با تشکر از شورای شهر به‌خاطر تصویب مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: من با دستور و کسب اجازه از ریاست شورای شهر در مناطق سیل زده لرستان حضور یافتم و در آنجا جز زیبایی و تشکر از مردم اصفهان ندیدم بنابراین از همه مردم اصفهان به ویژه از مدیریت شهری اصفهان که در بهترین زمان و در لحظات آغازین سیل که هیچکس به فکر استان لرستان نبود، در این استان حضور پیدا کرده و تجهیزات و نیروهای خود را به کار گرفتند و موجی از امید به مردم آنجا بخشیدند تشکر می‌کنم.

کد خبر 372987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.