خطر در کمین ۷۰ واحد مسکونی ساخته شده در کال اسماعیل‌آباد

رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد مقدس گفت: حدود ۷۰ واحد مسکونی به صورت غیرمجاز در داخل کال اسماعیل‌آباد ساخته شده که شهرداری تذکرات لازم را داده و امیدواریم با همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی این مسیل‌ها باز شوند تا تلفات جانی نداشته باشیم.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز اعضای کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد از کال های اسماعیل‌آباد، خیام، چهل‌بازه، زرکش، کشف و مسیل های واقع در منطقه دو شهرداری بازدید کردند.

محمد حاجیان شهری، رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد در حاشیه این بازدید به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: خوشبختانه علی‌رغم اینکه آب با دبی زیاد در بستر این کال‌ها در جریان است ولی وضعیت عادی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران شهرداری در سطح شهر بسیار خوب عمل کرده و علاوه‌بر آن، آب و فاضلاب نیز در بخش هایی وظایف خود را به شکل مناسبی انجام داده است، گفت: مدیریت شهری مشهد براساس وظایف خود، نسبت به بازگشایی مسیل‌ها و رفع سدمعبر اقدام نموده تا مانع از خسارت‌های احتمالی شود.

رییس کمیته نظارتی شماره دو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: براساس گزارش های دریافتی، حدود ۳۰ کیلومتر کال در منطقه دو شهرداری واقع شده که ۱۰.۴ کیلومتر داخل محدوده و ۲۰ کیلومتر نیز خارج از محدوده است.

حاجیان شهری افزود: ۲۵ درصد از مجموع ۱۰ کیلومتر کال موجود در داخل محدوده، نیازمند ایجاد دیواره و مقاوم‌سازی است که با پیش‌بینی بودجه هفت میلیاردی برای این موضوع، اقدامات خوبی انجام خواهد شد تا بدین‌ترتیب مانع از طغیان آب و ریزش جداره‌ها شویم.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد در ادامه صحبت های خود از شهروندان عزیز خواست تا هشدارها را جدی بگیرند و خاطرنشان کرد: متاسفانه حدود ۷۰ واحد مسکونی به صورت غیرمجاز در داخل کال اسماعیل‌آباد ساخته شده که شهرداری تذکرات لازم را داده و امیدواریم با همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی این مسیل‌ها باز شوند تا تا تلفات جانی نداشته باشیم.

کد خبر 372967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    0 0
    معني كانال صحيح تر است اين واژه در استان خراسان از واژه هاي محلي است بهتر نيست در خبررساني(البته اگراشتباه تايپي نباشد)كانال گزارش شود.ممنون