مهار پساب فاضلاب شرق اهواز توسط آبفای اصفهان

نماینده‌ای از شرکت آبفا اصفهان گفت: پساب فاضلاب جاری در محله های شرق شهر اهواز در کوی ملت، محله پاستوریزه، کوروش، کارون و زرگان با استفاده از انواع پمپ‌های کف کش جمع آوری و به رودخانه کارون هدایت شد، همچنین مهار و جمع آوری پساب در محله‌های غرب اهواز نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، نماینده مدیریت بحران شرکت آبفا اصفهان، مستقر در اهواز اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ماه تا کنون پنج اکیپ بحران به همراه چندین دستگاه دیزل ژانراتور، پمپ‌های کف کش، ماشین بحران و جرثقیل اقدام به مهار پساب فاضلاب در مناطق مختلف شهر اهواز نمودند.

جمشیدیان در خصوص چگونگی اجرای عملیات مهار پساب فاضلاب در شهر اهواز عنوان کرد: شرق اهواز فاقد شبکه فاضلاب و انتقال فاضلاب به تصفیه خانه می باشد به گونه ایی که فاضلاب تولیدی به رودخانه کارون منتقل شده و بدنبال باران های سیل آسا و افزایش سطح آب رودخانه پساب تولیدی در خیابانها جاری شد.

وی افزود: سطح پساب جاری در مناطق شرق اهواز به ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر رسید که با تلاش بی وفقه نیروهای اعزامی آبفا استان اصفهان در کمتر از ۷۲ ساعت از سطح شهر جمع آوری شد این در حالی است که تا قبل از مهار پساب در سطح  شهر برخی واحدهای مسکونی شرق اهواز با پس زدگی فاضلاب مواجه شدند.

نماینده مدیریت بحران شرکت آبفا اصفهان گفت: اکنون با تلاش شبانه روزی اکیپ بحران آبفا اصفهان پساب فاضلاب جاری  در محله های شرق اهواز جمع آوری و مهار  شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ بحران آبفا اصفهان در غرب اهواز در مناطق گلستان یک و پردیس با استفاده از تجهیزات اقدام به جمع آوری و مهار فاضلاب جاری در سطح شهر می نمایند. این عملیات بدون وفقه و باسرعت بمنظورجلوگیری از پس زدگی پساب به واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

جمشیدیان امداد رسانی اکیپ بحران آبفا اصفهان پیرامون همکاری در ایجاد کیسه‌های شنی برای مقابله با ورود آب به مناطق شهری اهواز خاطرنشان کرد: اعضای اکیپ بحران آبفا اصفهان علاوه بر تلاش در جمع آوری پساب در شهر اهواز، دوشادوش اقشار مختلف مردم اقدام به پر کردن کیسه‌های شنی برای مقابله با ورود آب احتمالی به شهر نمودند.

کد خبر 372957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.