خبرهای خوش ساماندهی مشاغل شهری اصفهان در راه است

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در سال‌ گذشته پروژه‌های متعددی مورد مطالعه قرار گرفت که در سال‌جاری شاهد راه‌اندازی این پروژه‌ها خواهیم بود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهمترین طرح‌های ساماندهی مشاغل شهری در شش ماهه نخست سال‌جاری اظهار کرد: راه‌اندازی مجتمع صنفی خوارو بار در میدان مرکزی میوه و تره بار یکی از پروژه‌های در حال اجرا است که در حال حاضر ۲۷ واحد آن آماده واگذاری و مصوبات مربوطه از شورای اسلامی شهر دریافت شده است.

وی افزود: پروژه عمده‌فروشان خواروبار و مواد غذایی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان شامل ۱۱۱ واحد انبار در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار در حال اجرا است که با راه‌اندازی آن بخش زیادی از عمده‌فروشان خواروبار شهر اصفهان که در حال حاضر مشکلات ترافیکی زیادی در شهر به ویژه خیابان‌های صارمیه، عبدالرزاق و ولی‌عصر ایجاد کرده‌اند، به این مرکز منتقل خواهند شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساماندهی پرنده‌فروشان سطح شهر اعم از پرندگان زینتی و ذبحی در بازار گل و گیاه ارغوانیه و منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی از احداث و راه‌اندازی کلینیک خدمات خودرویی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فعالیت ۱۲۰۰ واحد صنفی مکانیکی در شهر می‌تواند مشکلاتی را در بر داشته باشد، براساس تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان منعقد شده در جهت روان شدن ترافیک شهری زمین‌هایی را در مناطق مختلف تملک می‌کنیم تا کلینیک‌های خودرو در این مناطق احداث شود.

مجیری با بیان اینکه در سال‌جاری کلنگ‌زنی مجتمع صنفی موتورسیکلت در خیابان سروش انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه مطالعات آن انجام و تغییراتی در طرح صورت گرفت که امسال شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

وی از انجام مطالعات اولیه و مکان‌یابی جهت ساماندهی فروشندگان ضایعات، اظهار کرد: با توجه به اینکه فروشندگان ضایعات بیشتر در حاشیه شهر مستقر هستند و شرایط نازیبایی برای شهر رقم زده‌اند، ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به نارضایتی شهروندان از فعالیت سنگبری‌ها و فروشندگان سنگ در خیابان گلستان تا میدان تاکسیرانی، گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری با ایجاد شهرک صنفی فروشندگان سنگ، سعی در رفع این مشکل دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل پیش رو، ساماندهی موزاییک‌فروشان منطقه دو شهرداری اصفهان بوده که مطالعات اولیه آن در حال انجام است.

کد خبر 372956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.