دولت ۵۰درصد حق بیمه رانندگان تاکسی را پرداخت می‌کند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: حق بیمه رانندگان تاکسی ماهانه مبلغ چهار میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است که معادل ۵۰ درصد آن را دولت و۵۰ درصد را راننده باید پرداخت کند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی هر سال براساس میزان دستمزد تعیین شده در قانون کار حق بیمه گروه‌های مختلف را اعلام می‌کند و برهمین اساس و با توجه به افزایش حقوق مبنای کارگران در سال جاری، حق بیمه نیز افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۰درصد حق بیمه رانندگان تاکسی را دولت پرداخت می‌کند، رانندگان حدود ۲۳۷ هزار و  ۵۰۰ تومان از حق بیمه را باید پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه بسته حمایتی برای رانندگان تاکسی، گفت: در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از رانندگان تاکسی شهر اصفهان، لاستیک رایگان را دریافت کرده‌اند.

منوچهری خاطرنشان کرد: توزیع رایگان لاستیک بین رانندگان به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو و با اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طبق وعده داده شده به رانندگان تاکسی دارای تاکسی‌متر، ارائه روکش صندلی رایگان نیز در حال انجام است، تاکید کرد: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بسته‌های حمایتی جدید برای رانندگان تاکسی طی روزهای آینده از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی‌خبر و خبرگزاری‌ها به رانندگان تاکسی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 372946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.