۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کوه صفه ایمن‌سازی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: ایمن‌سازی کوه صفه حدفاصل گردنه باد تا بعد از جبهه شمالی(محدوده آبشار) تا هفته آینده مورد بررسی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و اساتید دانشگاهی قرار می‌گیرد تا برای نحوه انجام آن جمع‎بندی نهایی حاصل شود.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بعد از گرنه باد تا بعد از جبهه شمالی کوه صفه(محدوده آبشار) یک گذرگاه کم عرض وجود دارد که با توجه به خطر ریزش سنگ باید ایمن سازی شود.

وی افزود: برای نتیجه‌گیری جهت نحوه ایمن سازی مقرر شد تا هفته آینده اساتید دانشگاهی، کارشناسان سازمان آتش نشانی و سایر کارشناسان دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره راه از محل بازدید و نظرات خود را اعلام کنند تا اقدامات لازم در این باره انجام شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارک کوهستانی صفه که در جنوب شهر اصفهان قرار دارد یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان به شمار می‌رود تصریح کرد: این کوه به دلیل برخورداری از ارتفاع مناسب و تنوع پستی و بلندی‌های آن ویژگی‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های ورزشی، تفریحی مثل پیاده‌روی، تپه نوردی، کوهنوردی و سنگ‌نوردی دارد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

کد خبر 372945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.