صدور سند مالکیت برای ۹۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در خوانسار

خوانسار- رییس بنیاد مسکن خوانسار گفت: برای بیش از ۹۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محمد ابراهیمی امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد سازماندهی جوانان این شهرستان با بیان اینکه در سال ۹۸ تسهیلات مسکن از  ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: در پی بارش‌های بهاری ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند که از سوی کارشناسان بنیاد مسکن برای جبران خسارت تا کنون تعداد ۱۸۵ واحد مسکونی ارزیابی و در سامانه پایش حوادث بنیاد مسکن ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستاها دارای بافت فرسوده هستند گفت: شهرستان خوانسار دارای ۱۸ روستاست که در چهار سال اخیر ۸۰ درصد طرح‌ هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی و بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در قالب آسفالت ریزی معابر با استفاده از سه هزار تن قیر یارانه‌ای و زیرسازی و جدول گذاری  اجرا شده است.

رییس بنیاد مسکن خوانسار با بیان اینکه از سال ۸۴ تا کنون ۱۲۰۰ فقره تسهیلات مسکن برای احیای واحدهای فرسوده روستاهای شهرستان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: برای بیش از ۹۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خوانسار سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان خوانسار با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰  کیلومتری شمال‌غرب شهر اصفهان قرار دارد.

کد خبر 372944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.