۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
آینده نقاشی با جوانان روشن است

استاد نقاشی مطرح اصفهانی گفت: با وجود جوانان من به آینده امیدوارم و مطمئنم که نقاشی ایران به سمت پیشرفت و جهانی شدن قدم برداشته است.

حشمت الله بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیدن توانایی جوانان مرا به وجد می‌آورد و اینکه یک جوان آثاری شگفت آور را قلم می‌زند بسیار خوشحال کننده است.

وی با اشاره به ضعف هنر نقاشی در ایران و اصفهان افزود: چهل سال پیش به خاطر شرائط اوائل انقلاب حاکم بر کشور کمی در نقاشی دچار سردرگمی و در هنر دچار ضعف شدیم اما خوشبختانه امروز با حضور جوانان هنر و به خصوص هنر نقاشی در حال رشد است و باز در عرصه های جهانی حضور خواهیم داشت.

بهزادی با بیان اینکه راهکار حل این مشکل حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد است ادامه‌داد: در گذشته وقتی جوانی یک گالری برگزار می‌کرد مبلغی از ارشاد می‌گرفت و دلگرمی برای او می‌شد و باعث می‌شد به هنرش ادامه دهد اما الآن این‌گونه نیست و هیچ حمایتی از جوانانِ هنرمند صورت نمی‌گیرد و برای خروج از وضعیت موجود باید هنرمندان حمایت شوند.

وی خاطر نشان کرد: البته با وجود جوانان من به آینده امیدوارم و مطمئنم که نقاشی ایران به سمت پیشرفت و جهانی شدن قدم برداشته و اگر در این راه مشکلی هم آنها را تحت تاثیر قرار دهد چرخ زمان و جبر زمان آنها را به جلو خواهد برد.

کد خبر 372937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.