طوفان شن در مسیر شرق اصفهان/ تصادف محور سمیرم یک کشته داشت

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی طوفان شن در شرق اصفهان پیش بینی می‌شود و ضروری است که رانندگان در زمان تردد از این محور نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر محورهای خور به طبس و نایین به اردکان دارای بارندگی است و جاده‌های این محورها لغزنده است.

وی در خصوص جاده‌های داخلی استان اصفهان افزود: در بیشتر جاده‌های استان شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و غبار هستیم که باعث کاهش دید رانندگان خواهد بود.

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در دیگر محورها سطح جاده‌ها خشک و وضعیت عادی است افزود: اما بر اساس اعلام هواشناسی، بارش باران در مناطق غربی استان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ زارع در خصوص تصادفات ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور سمیرم به پادنا دوراهی کهنگان برخورد دو دستگاه پژو باعث فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن سه نفر دیگر  شد و علت این تصادف انحراف به چپ یکی از خودرو ها بوده است.

وی با تاکید بر کاهش دید افقی در شرق استان اصفهان به دلیل گرد و غبار و وزش باد تصریح کرد: ضروری است رانندگان سرعت مطمئنه را در هنگام تردد در این محورها مدنظر قرار دهند و اگر هوا نامساعد شد حتما در محل امن متوقف شوند.

وی با اشاره به اینکه در مناطق کویری وزش بادهای شدید و طوفانی بسیار خطرآفرین است افزود: بادهای شدید طوفانی می‌تواند به خودرو صدمات زیادی بزند، همچنین عامل واژگونی خودرو و صدمات دیگر است که لازم است حتما در زمان وزیدن بادهای شدید در مکان امنی متوقف شوند.

کد خبر 372936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.