جیمی جامپ‌هایی که در اصفهان پرورش می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی از ورود جیمی جامپ‌ها به درون زمین شاکی شده که همین امروز جیمی جامپ معروف فوتبال ایران در کادر تدارکاتی سپاهان دارای شغل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتقاد امیر قلعه‌نویی از وقفه چند دقیقه‌ای در اواخر بازی سپاهان و استقلال تهران آنقدر زیاد و قابل پیش‌بینی بود که صدای اعتراض مدیرعامل باشگاه سپاهان را هم درآورد و تابش با ادبیاتی غیرمنتظره به تماشاگران ترقه‌انداز انتقاد کرد. اما جدای از بحث وسایل دودزا و ترقه‌هایی که به درون زمین بازی پرتاب شد، ورود ناگهانی دو جیمی جامپ سفیدپوش از سکوهای مقابل جایگاه و نقطه کرنر دروازه جنوبی نقش جهان به نوعی سرآغاز این تنش چند دقیقه‌ای در بازی بود که منجر به ایجاد وقفه در مسابقه و سرد شدن آتش حملات سپاهان هم شد. این دو جیمی جامپ با اطلاع از اینکه در فوتبال ایران قانون مدون و درستی در برخورد با عوامل برهم زننده نظم بازی وجود ندارد وارد زمین شدند و بعد از خروج از زمین برای یک ساعت در یکی از اتاق‌های استادیوم حبس شدند و در نهایت هم با امضای یک تعهدنامه کتبی راه خانه را در پیش گرفتند تا این وسط ضربه اصلی را به سپاهان وارد کرده باشند.

جالب اینجاست که این دو جیمی جامپ از هواداران سپاهان نبودند و با آمدن از استانی همجوار اصفهان فقط به قصد ورود به زمین و نشان دادن خودشان به استادیوم نقش جهان آمده بودند و امروز هم سرخوش از رفتاری که انجام دادند در شبکه‌های اجتماعی به دنبال دیدن فیلم هنرنمایی خودشان هستند. شاید در فوتبال اروپا جیمی‌جامپ‌ها چهره‌های بسیار سرشناس‌تری باشند و حتی یکی از آن‌ها به عنوان پدر علم جیمی جامپی شناخته می‌شود ولی در فوتبال ایران معروف‌ترین جیمی جامپ، علی ملاقلی‌پور فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور، کارگردان مطرح سینمای ایران بود که برای اعتراض به بی‌توجهی صورت گرفته به فیلم خودش (قندون جهیزیه) در جریان بازی خیریه فوتبال بین ستارگان ایران و جهان وارد زمین شد. بعد از او فوتبال اصفهان با یک جیمی جامپ دیگر هم آشناست که در جریان رقابت‌های لیگ برتر دو بار در استادیوم فولادشهر وارد زمین شد و با درج نوشته‌هایی بر روی پیراهنش درخواست داشت که به استعدادهایش توجه شود که بعد از مدتی مورد استقبال امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و به همراه او در تیم‌هایی که قلعه‌نویی سرمربی‌گری می‌کند می‌توان جیمی جامپ را هم دید که در کادر تدارکات تیم مشغول به فعالیت است و از معاشرت با چهره‌های سرشناس فوتبال ایران لذت می‌برد و البته خرج خانه‌اش را هم در می‌آورد.

جالب اینجاست که جیمی جامپ‌های جدید نقش جهان همشهری‌های جیمی جامپ سپاهانی‌ها بودند و شاید متاثر از روند پیشرفتی که برای جیمی جامپ قبلی اتفاق افتاد، آن‌ها هم به دنبال نشان دادن خودشان بودند و هیچ بعید نیست که در بازی‌های بعدی اصفهان هم دوباره شاهد حضور آن‌ها در درون زمین بازی باشیم.

به هر حال امیر قلعه‌نویی که خودش حامی اصلی یک جیمی جامپ بوده امروز حق اعتراض به رفتار این تماشاگرنماهایی را ندارد که برای ارضای حس شهرت‌طلبی حاضر می‌شوند حتی به قیمت ناکامی سپاهان در یک مسابقه حساس، زمین مسابقه را محلی برای دیده شدن خودشان بکنند.

کد خبر 372935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    2 0
    بحث تواومدن جیمی جامپ نیست بحث اینه که مشخصا استقلالی بودن فقط با استقلالی ها دست دادن و هدفمنداز بین سپاهانیا اومدن